Az idén véget ér a Honda roadster pályafutása, de a japánok még tesznek egy utolsó gesztust a sportkocsi rajongói felé.
Az S2000 Ultimate Edition, amelyet a Genfi Autószalonon mutatnak be hivatalosan, lényegét tekintve megegyezik az európai szériaváltozattal - a kisebbik, 2 literes, de 9000-et pörgő 240 lóerős motort kapja hatsebességes kézi váltóval - de néhány kisebb kozmetikai módosítással igyekeznek még feltűnőbbé tenni. Ilyen a Grand Prix fehér fényezés, amely állítólag ugyanolyan árnyalatú, mint a Honda első, 1964-es F1-es versenyautóin használt festés. Ezen kívül fekete S2000 feliratok, fehér vászontető, vörös bőrülések és a küszöbökön elhelyezett számozott táblák teszik egyénivé az utolsó sorozat példányait.
Az Ultimate Edition csak Európában lesz kapható márciustól, várhatóan júniusig, amikor végleg leáll a gyártás és a forgalmazás. Az S2000-esből eddig valamivel több, mint 110 ezer példány készült, és az idén még egy-két ezerrel növekedhet ez a szám, mielőtt a Honda búcsút int a valódi utcai sportkocsiknak, és a válság túlélése érdekében a tömegesen eladható modellek gyártására kezd koncentrálni.