Pontosan négy évvel a tanulmány bemutatása után , az idei Genfi Autószalonon láthatjuk először a Skoda első szabadidő-autóját.
A hosszú várakozási idő aligha véletlen: bár a Yeti már 2005-ben hatalmas érdeklődést váltott ki, ezért a VW csoport vezetése hamar döntött a gyártásáról, egymagában nem számíthat akkora sikerre, hogy megérje végigcsinálni a hosszadalmas fejlesztést. Úgy tudjuk, a probléma megoldását több testvérmodell jelenti: a Yetihez hasonló terepjárószerű kisautó a Volkswagen és talán az Audi kínálatában is felbukkanhat a közeljövőben, az új Polo, illetve az A1-es sorozat részeként.
A kisautó nagyrészt a Fabia alkatrészeire épül majd, a legfontosabb különbség, hogy készül belőle összkerékhajtású kivitel is, így legalább annyira otthon érezheti magát az épített utakról letérve, mint mondjuk az egy számmal kisebb, de hasonló karakterű Fiat Panda 4x4.