Az apró méregzsák egy gombnyomással étvágytalan városi futkározóautóvá változtatható.
A jó nevű svájci tuningcég a futurisztikus iCharge mellett Fiat 500 Abarth átdolgozott változatával készül a Genfi Autószalonra. Az E2 jelzésű kisautó első pillantásra csupán egy újabb 500 Abarth átiratnak tűnik néhány visszafogott külső változtatással, a 160 lóerős csúcsteljesítmény is azt sugallja, hogy az 1,4 literes Fiat turbómotorhoz egy ujjal sem nyúltak. Pedig nem így van: az Abarth négyhengerese teljesen átalakított elektronikát kapott, csakhogy a cél ezúttal nem a teljesítmény növelése volt, hanem a fogyasztás csökkentése. A tervezők abból indultak ki, hogy a hétköznapi közlekedésben nincs szükség igazán nagy teljesítményre, így készítettek egy olyan motorvezérlő programot, amellyel a motor teljesítménye 60 lóerőre csökken, viszont cserébe jelentősen csökken a fogyasztás. Így óvatos pedálhasználat mellett állítólag akár 4 liter benzinnel is megúszható egy 100 kilométeres út, ha az E2 sofőrje takarékos üzemmódba kapcsol. Ha viszont mégis szükség lenne a 100 többlet-lóerőre, akkor egy gombnyomással újra mozgósítható, hiánytalanul.
Hasonlóról mostanság még csak nem is hallottunk, pedig az ötlet kézenfekvőnek tűnik, sőt, még csak nem is új: az 1970-es években készültek olyan japán kisautók, amelyeken a karburátor vezérlését egy karral állíthatta a sofőr takarékos vagy sportos üzemmódba. A gyártóknak azonban aligha áll érdekében ilyen irányban fejleszteni, hiszen akkor két autó - egy sportos és egy takarékos - helyett csupán egyet adhatnának el.