Míg az autógyártók többsége a fennmaradásért küzd, az Audinál egy újabb sikeres évet ünnepelnek. A VW csoport luxusmárkája több mint egymillió autót adott el 2008-ban, és bő hárommilliárd eurót kaszált.
A tavalyi évben az Audi egész pontosan 1 003 469 autón adott túl , ami 34 milliárd euró forgalmat és 3,18 milliárd adózás előtti nyereséget jelent - ebből 535 millió származott a magyarországi részlegtől. Ez egyrészt néhány új modellnek - főképpen az A4-es aktuális generációjának - köszönhető: az elmúlt hónapokban úgy tűnt, az Audi egyelőre meg sem érezte a válságot. Az utóbbi állítás persze nem teljesen igaz - Észak-Amerikában azért négykarikáséknál is csökkentek az eladások, de csupán 6,1%-kal, ami a konkurencia 30-50%-os negatív eredményeit nézve maga is örömhír. A cég legnagyobb exportpiaca Kína volt: több mint 119 ezer autót adtak el a távol-keleti országban, de ez nem is csoda, hiszen az Audi a legjobb nevű prémiummárkának számít a piacon.
Az idei évben persze már nem számíthat ilyen jó eredményekre az Audi sem, hiszen a gazdasági környezet már az év elejétől katasztrofális, de hosszabb távon további fejlődés várható, hiszen a cég továbbra is kínálatának bővítésén dolgozik. 2015-re állítólag 40 különféle típusváltozatot kínál majd a cég a jelenlegi 28 helyett, köztük a Mini ellenfelének szánt A1-est és a Q3-as jelzésű kompakt szabadidő-autót, amelyek akár évi több százezerrel növelhetik az eladásokat.