Az idei Sebringi 12 órás a Peugeot és az Audi szoros küzdelmét hozta, amelyből ismét a németek kerültek ki győztesen, ha csak egy hajszálnyival is.
A legismertebb amerikai sportkocsi-verseny a Le Mans-i 24 órás egyfajta főpróbájának tekinthető: a két nagy rivális, az Audi és a Peugeot gyári csapatai is rajthoz álltak, természetesen a győzelem reményében. Az edzésidők alapján úgy tűnt, a szintén gyári támogatású Acura is beleszólhat a küzdelembe, de végül a papírforma érvényesült: a francia és a német dízel-versenygépek küzdelmét hozta az idei futam. A McNish/Capello/Kristensen trió R15-öse és a Montagny/Bourdais/Sarrazin hármas 908-asa a verseny során 23 alkalommal cserélt helyet az élen, és a verseny végéig egy körön belül maradtak, de végül az Audi vadiúj gépe haladt át elsőként a célvonalon. Az Acura villámgyors prototípusa végül a negyedik helyet csípte el, megelőzve a második Peugeot versenygépet.
A verseny eredményei alapján Le Mansban ismét kemény TDi-HDi küzdelemre számíthatunk, ahogy a korábbi években. Emellett az is bebizonyosodott, hogy az R15-ös, bár friss konstrukció, elég gyors és megbízható, hogy kemény ellenfele legyen a gyári Peugeot modelleknek. Ugyanakkor a franciák sem tétlenkedtek a téli szünetben, így a 908-as az idén is eséllyel indul az Audi trónfosztásáért.