New Yorkban mutatják be a GMC legkisebb modelljét, amellyel megpróbálják visszaszerezni az utóbbi években elveszített vásárlókat.
A GMC márka az évtized első felében jól élt hatalmas, alvázas terepjáróiből és pick-upjaiból, de az üzemanyagárak növekedésével fogyni kezdtek a vásárlók, így kisebb modellekre volt szükség a márka a túlélésének biztosításához. Az új Terrain az egyik első kicsi GMC modell - persze csak amerikai mércével. Az ötszemélyes, önhordó karosszériás szabadidő-autó alapkivitelébe a GM 2,4 literes négyhengeresének közvetlen befecskendezéses változata kerül, amely 7,8 l/100 km-es átlagfogyasztásával amerikai viszonylatban határozottan takarékosnak számít. A típusnak persze létezik majd erősebb változata is, de ebbe is csupán 3 literes, hathengeres motor kerül, 264 lóerővel. A Terrain első- vagy összkerék-hajtással is megrendelhető lesz, viszont csak egyféle, hatsebességes automata váltót kínálnak hozzá. A General Motors tervezői persze igyekeztek megőrizni valamit a márka férfias karakteréből: mindenütt darabos, szögletes formákkal találkozhatunk az autón, a nagyobb GMC modellekhez hasonlóan.
A General Motors szakemberei arra számítanak, hogy a Terrain nem csak a régi GMC vásárlók megtartásában segít majd, de képes lesz vevőket rabolni a japán és koreai konkurenciától is, és ezzel ismét növekedésbe fordulhatnak a vállalat terepjáró-márkájának eladásai.