Valószínűleg a Porsche szabadidő-autó ma létező legbrutálisabb átiratát sikerült elkészítenie a német tuningcégenk.
A Tornado 750-es már látványnak is félelmetes: alig maradt érintetlen lemez az autón, elöl óriási légbeömlőket képeztek ki, a motorháztető csupa nyílás, dudor és él, oldalt a karosszéria síkjából jócskán kilógó sárvédő- és küszöbszélesítések kerültek az eredeti lemezekre, hátul pedig négy hatalmas kipufogóvéggel, négy kerek lámpával és egy jókora tetőspoilerrel tették jellegzetesebbé a látványt.
A változtatások nagy része azonban nem csupán öncélú feltűnősködés, szükség volt rájuk a megnövelt teljesítmény, a kiszélesített futómű és a gyárinál jóval nagyobb végsebesség miatt. A Cayenne Turbo 4,8 literes V8-as motorját 5 literesre fúrták fel, és a töltőnyomás növelésével a teljesítményét 750 lóerőre, a csúcsnyomatékát pedig 1050 Nm-re növelték. Ehhez a motorhoz kell a sok nyílás az orron, hiszen jóval nagyobb hűtőteljesítményt igényel, mint a gyári motor. A teljesítmény hatékony felhasználásához persze a futóművet és a fékrendszert is alaposan át kellett dolgozni. A karosszéria akár 70 mm-rel is közelebb kerülhet a talajhoz az állítható sportfutómű révén, az autó megállításáról pedig elöl hatdugattyús féknyergek és 420 mm-es tárcsák, hátul pedig 4 dugattyús nyergek és 380 mm-es féktárcsák gondoskodnak.
Az átalakítás révén vagy 250 kilogrammal lesz könnyebb az autó az alapkivitelű Cayenne Turbónál - részben ennek is köszönhető, hogy a 100 km/h-s sebességet akár 4,3 másodperc alatt elérheti a Gemballa Tornado. Természetesen a végsebességet sem korlátozzák elektronikusan, így a német autópályán akár 300 km/h feletti sebesség is elérhető a járművel. Ezért is van szükség a 22 hüvelykes felnikre és a 335/25-ös gumiabroncsokra, ezek ugyanis elviselik az irdatlan terhelést, amelyet ilyen sebesség mellett a súlycsökkentés ellenére is bő két tonnás jelent a kerekekre nézve.
A Tornado igazi ijesztgetőautó: szinte bárminél gyorsabb, amit csak közútra engednek, vagy ha nem, hát biztosan nehezebb, és morcosabb külsejű. Ennek megfelelően persze egy kisebb vagyonba kerül: aki a Gemballa szörnyével szeretné tisztára kotorni maga előtt az autópálya belső sávját, annak előbb 400 ezer eurót kell rááldoznia a vásárlásra. Már csak ezért sem valószínű, hogy gyakori látvány lesz az utakon, ahogy azért sem, mert a tuningcég eleve limitált példányszámban készíti: összesen 50 példányt gyártanak, akár volna igény többre, akár nem.