Csak a legszükségesebb változtatásokat hajtották végre a legerősebb Vantage modellen, hogy rajthoz állhasson a Nürburgringen tartott 24 órás versenyen, május végén. Ennek ellenére az az érzésünk, akár az abszolút győzelemre is esélyes lehet a gép.
A változtatások legtöbbje arra irányult, hogy az utcai sportkocsi elég biztonságos, és kanyarban is elég gyors legyen a pályaversenyzéshez. Minden felesleges kényelmi berendezést, kárpitot és ülést kihajítottak belőle, hegesztettek hozzá egy bukókeretet és beszereltek egy tűzoltó berendezést. Az utcai futómű sem volna elég a pályára, túl lágy, így nem elég kiszámítható, ezért feszes sportfutóművet és mintázat nélküli Pirelli gumiabroncsokat kapott a Vantage. A többi részlet maradt, ahogy volt: a hatliteres, 517 lóerős motor bőven elég erős, és így, tuning nélkül valószínűleg elég megbízható is, hogy nagyobb probléma nélkül túlélje a 24 órás folyamatos hajtást.
Az Aston célja elsősorban persze nem egy abszolút győzelem - akkor talán profikat fogadnak, és nem Dr. Ulrich Bez, a cég vezérigazgatója lenne az egyik pilóta - inkább azt igyekeznek bebizonyítani, hogy a brit sportkocsik a gyorsaságuk mellett megbízhatóságukkal is megszolgálják az árukat.