A Suzuki SX4 olasz testvérmodellje is elérkezett a félidős frissítéshez: megváltozik az eleje és erősebb motorokat kap, mint korábban.
A Sedici eddig a világra tátott pofával járta Európa útjait, és az agresszív hűtőmaszk jól állt neki. A Fiat tervezői azonban új orrot rajzoltak az Esztergomban gyártott modell számára, ahogy ez manapság szinte kötelező egy-egy modellfrissítés során, és érzésünk szerint ezzel sikerült is eltüntetni a formaterv legjellegzetesebb részleteit. Az új hűtőrács egy egyszerű, alacsony, négyszögletes nyílás a közepén nagy Fiat emblémával, mindenféle önálló karakter nélkül, amely teljesen sematikus ábrázatot kölcsönöz az autónak. Az egykori kengururácsok formáját felidéző trapézalakú alsó légbeömlő-keret ugyan segíthetne az összhatáson, de ez a részlet nagyrészt beleolvad a lökhárító fényezetlen részének sötétszürke hátterébe, így legfeljebb közelről látszik. A felújított Sedici nem néz ki rosszul, de az előző változat egyértelműen karakteresebbnek tűnt.
A külsőségek mellett elsősorban a motorválaszték változásai érdemelnek figyelmet. Az 1,6 literes Suzuki benzinmotor teljesítményét 107-ről 120 lóerőre emelték, és a régi, 1,9 literes, 120 lóerős Fiat dízelt is nyugdíjazzák, a helyére egy vadonatúj, kétliteres, 135 lóerős JTD motor kerül. Természetesen az összes motorhoz rendelhető egyszerűbb, kétkerék-hajtású, illetve némi terepjáró képességet biztosító összkerék-hajtású erőátvitel is.
A felújított Sedicit a legtöbb európai országban májustól lehet majd kapni, itthon azonban továbbra sem lesz elérhető, mivel a Fiat Magyarországon meg sem próbál versenybe szállni a Suzuki SX4-essel.