Áprilisban fordult elő először, hogy egy hibrid került a japán eladási listák élére.
Korábban is látszott, hogy az új Honda hibrid kedvező árával gyorsan meghódíthatja a közönséget, de ekkora sikerre még a gyáriak sem számíthattak. Az Insight áprilisban Japán legnépszerűbb személyautója volt, ami hibrid autónak eddig még soha nem sikerült. Összesen 10 481 példányt adtak el belőle a szigetországban, durván kétszer annyit, mint az előző két hónapban. Ráadásul a Honda duplán örülhetett, hiszen a Fit - a Jazz hazai változata - lett a második legnépszerűbb modell.
A nagy rivális, a Toyota válasza persze még várat magára, hiszen az új Prius még nem került piacra, és az előzetes rendelések száma alapján úgy nézett ki, hasonló érdeklődés övezi, mint az Insightot, így még az is elképzelhető, hogy a Toyota hibridje váltja a Hondáét a japán népszerűségi lista élén.