Az Outback-nél valamivel jobban néz ki az új Legacy Touring Wagon, de ez önmagában még nem jelent semmit.
Meglepetésünkben annak idején hosszan ecseteltük, milyennek találjuk a Subaru Legacyt , illetve a terepjárósított Outbacket , így a Touring Wagon fantázianevű kombi esetében már csak saját magunkat ismételhetnénk: a két, korábban látott autón a modellcsalád összes jellegzetes vonása felbukkant már. Elég annyi, hogy jobban szerettük az elődjét, legalábbis kívülről, de nyilván lesz, akinek tetszik majd, és persze nem kételkedünk benne, hogy műszakilag jó irányban fejlesztették.
A Japánban bemutatott modellbe egyelőre háromféle motor kerülhet, egy 2,5 literes négyhengeres benzines boxer 170 lóerővel, ugyanez a blokk turbófeltöltéssel, 265 lóerős kivitelben, vagy a 3,6 literes, 256 lóerős hathengeres. A kisebb motorokhoz ötsebességes automata és hatsebességes kézi váltó egyaránt kapható, a csúcsváltozat viszont kötelezően automata lesz.
Az új Legacy valamivel nagyobb, mint az elődje volt: 95 mm-rel hosszabb, és a többletből 80 mm a tengelyek közt jelentkezik, azaz várhatóan több hely jut majd a hátsó utasok lábának is. Az autó szélessége is nőtt 50 mm-rel, a csomagtér térfogata pedig 2018 liter lehajtott hátsó ülésekkel.
A Subaru régi vágású japán cég - ahol a hazai piac az első minden körülmények közt - de azért az exportpiacokról sem feledkeznek meg: valamikor az ősz folyamán Európába is megérkezik az új Legacy család - addigra valószínűleg kitenyésztik a kétliteres benzinmotorral felszerelt, és a dízelmotoros változatokat is - így remélhetőleg hamarosan kiderül, hogy az alaposan felborzolt lemezek alatt milyen autó is rejtőzik valójában.