A franciák eddig csak kívülről mutogatták a készülő Mini-riválist , de most a belső térről is mutattak néhány képet.
Bár a DS Inside egyelőre még inkább tanulmány, mint szériamodell, annyi azért egyértelmű, hogy a Citroën tervezői belül is igyekeztek minél több igényes, és fiatalos stíluselemet felhalmozni. Ugyanakkor - ahogy az autó külsejét nézve - itt is az az érzésünk, hogy hiányzik valamiféle egységes koncepció, amely a Minit olyan sikeressé tette. A csőműszerek, a lapított alsó karimájú kormány és a magas oldalú ülések egyértelműen sportos karakterre utalnak. Ugyanakkor a sajátos mintázatú műszerfal-felület, a vajszín-fekete színkombináció és a sok krómozott díszítőelem azonban inkább az elegancia irányába viszi az összképet. Ugyanakkor nagyon hiányoznak azok az őrültségbe hajló ötletek, amelyek a korábbi Citroën modelleket sokak számára ellenállhatatlanná tették: sehol egy fix közepű kormánykerék, egy áttetsző sebességmérő vagy bármi hasonló extremitás. Ettől függeltenül szimpatikus a DS Inside belső tere, elsősorban mert az anyagok igényesnek, a kidolgozás pedig gondosnak látszik - bár fotókról nem könnyű precíz képet alkotni a valódi hangulatról, ahhoz tapintani kéne az anyagokat.
Az az érzésünk, a tanulmány jó ötleteket hordoz, így az elsöprő sikerhez már csak egyetlen dolog hiányzik: a megkérdőjelezhetetlen minőség. A Citroën viszont épp ezen a téren küszködött komoly kihívásokkal a múltban, így csak remélni lehet, hogy a DS3 néven emlegetett szériaváltozat kapcsán sikerül szakítani ezzel a haszontalan hagyománnyal, és megütni, vagy akár meg is haladni a prémium-kisautók piacán minimálisan elvárható minőséget.