A szinte ismeretlen Devon Motor Works venné meg a Chrysler sportkocsigyárát, de csak az eredeti ár feléért.
A Chrysler márciusban még három lehetséges vásárlóról beszélt, de úgy néz ki, olyan komoly érdeklődő nem akadt, aki hajlandó volna leszurkolni a gyártó által kért 10 millió dolláros vételárat az üzemért, a márkanévért és a gyártósorokért. A Devon tette a legjobb ajánlatot - a hírek szerint 5,5 milliót fizetnének az egész csomagért -, egy olyan cég, amely eddig csupán egy Viper alkatrészekre épülő sportkocsi-prototípus fejlesztésével foglalkozott. Ők sem az eredeti Vipert gyártanák, hanem saját, GTX típusjelzésű modelljüket. A legújabb hírek alapján az tűnik a legvalószínűbbnek, hogy a Vipert mégsem adják el, inkább megszüntetik a gyártást, kiárusítják a gépeket és túladnak a gyárcsarnokon, a típus gyártásához és a név használatához kapcsolódó jogokat pedig az új, Fiat vezette Chrysler tarthatja meg.
Ha ez utóbbi forgatókönyv valósul meg, az valószínűleg egyszer és mindenkorra véget vetne a Viper pályafutásának, ami idestova 17 éve tart. A típus első generációját még 1992-ben kezdték forgalmazni, és azóta is különleges színfoltja a drága szupersportkocsik mezőnyének hatalmas, de primitív V10-es orrmotorjával és férfiasan darabos stílusával.