A csődhelyzet ellenére egy kis ünneplés azért belefért a GM sportkocsigyárában, annál is inkább, mivel a Corvette ma is a legsikeresebb GM modellek egyike.
Ami egy népszerű tömegmodellnek két-három év, azt a Corvette 56 év alatt érte el: az első példányokat 1953-ban készítették, és azóta a jelenlegi már a hatodik generáció. A sportkocsi ez idő alatt csak a részleteiben változott, a karaktere azonban nemigen változott, amióta gyártják - még szerencse, hogy a vásárlók nem is igényelték soha, hogy a Corvette más legyen. Ma is kétüléses, műanyag karosszériás kupé vagy roadster, túlméretezett, nyomórudas vezérlésű V8-as motorral és hátsókerék-hajtással, ahogy néhány korai hathengeres példánytól eltekintve az összes elődje. A Corvette iránt a kezdetektől viszonylag egyenletes a kereslet: a félmilliomodik példány 1977-ben, az egymilliomodik pedig 1992-ben készült el.
A General Motors csődje kapcsán sokan megkérdőjelezték a Corvette túlélési esélyét, de a vállalat vezetése egyértelművé tette, hogy a sportkocsi helyzete a cégen belül talán a legstabilabb, hiszen ez az üzletág még most is nyereséget hoz, amikor a GM többi részlege nem. Így jó esély van rá, hogy a 2020-as évek közepe táján ismét ünnepelhetnek majd a Corvette üzemben, a kétmilliomodik példány elkészülte alkalmából.