Már az ősz folyamán bemutatkozhat a Hetes xDrive változata, bár úgy tudjuk, eleinte csak egyféle motorral lesz elérhető.
Úgy tudjuk, eleinte csak a 750i-nek lesz összkerékhajtású kivitele, így nem kell majd attól tartani, hogy a rendszer belső ellenállása és mintegy 50 kilogrammos pluszsúlya lomhává tenné a Hetest. A 4,4 literes, 407 lóerős biturbó V8-as a maga 600 Nm-es maximális nyomatékával nyilvánvalóan képes lesz elmosni a hátsókerék-hajtású változathoz képest jelentkező dinamikabeli különbségeket. A hajtásrendszert persze úgy hangolják, hogy megmaradjon az autó hátsókerék-hajtású karaktere. Német sajtóértesülések szerint egyenes úton a nyomaték 60%-át osztja a hátsó, és 40%-át az első kerekekre, de kanyarban a kormány elfordítási szögétől, a sebességtől és a tapadási viszonyoktól függően akár 80% is juthat a hátsó kerekekre. Így a hatalmas limuzin kevésbé tolja majd az orrát kis ívű fordulókban, viszont csúszós úton sokkal stabilabban viselkedhet, mint a hátsókerék-hajtású kivitelek.
A becslések szerint a 750i xDrive mintegy 2500-2800 euró felárral kerül a kereskedésekbe, és átlagosan 0,2-0,4 literrel fogyaszt majd többet 100 kilométeren, mint az egyszerűbb hajtásláncú kivitel. A bemutatót várhatóan a Frankfurti Autószalonon tartják szeptemberben, és néhány héttel később a forgalmazás is megindulhat, ami tökéletes időzítésnek tűnik, hisz az ilyen összkerékhajtású modellek iránt épp a tél beköszönte előtt a legnagyobb a kereslet.