A Honda amerikai luxusmárkája bemutatta a ZDX szériagyártásra érett változatát. Az áprilisban kiállított prototípushoz képest csupán néhány részletet változtattak meg az Acura tervezői.
A ZDX-et távolabbról szemlélve akár egy elrontott arányú X6-osnak is nézhetnénk. A fronthajtásos modellekével rokon hajtáslánc-elrendezés miatt - elöl, keresztben beépített motor és váltó az első tengely előtt - az első tengely valamivel hátrébb került, mint a BMW terep-kupéján, de a tetővonal és a személyautókét jócskán meghaladó hasmagasság egyértelműen a német rivális sémáját követi. Ráadásul 4,89 méteres hosszával és 1,99 méteres szélességével a ZDX közel ugyanakkora, mint a BMW. A prototípushoz képest már csak néhány apróságon változtattak: az első LED-es világítótesteket hagyományos fényszórókra cserélték - így nyilván olcsóbb lesz a gyártás - és visszafogottabb színeket használnak az autó belső terében is.
A műszaki alapokat lényegében a Honda Legend/Acura RL típusból vették át. A motor ugyanaz a 3,7 literes, 300 lóerős V6-os benzines, amellyel a legnagyobb Hondában is találkozhatunk, és az SH-AWD fantázianevű összkerék-hajtású erőátviteli rendszer is onnan lehet ismerős. Csak a sokat kritizált automata váltót cserélték egy vadonatúj, kézzel is kapcsolható hatsebességesre. Ahogy a Honda nagyobb luxusmodelljeinél már megszokhattuk, nincs is több hajtáslánc-változat, és nem is várható négy- vagy nyolchengeres kivitel: a japán gyártó abban reménykedik, hogy a V6-os a vásárlók többségének pont megfelel.
Az új Acura modell piacra dobását nem sieti el a Honda: a forgalmazás csak a tél folyamán indul, és ha egyáltalán lesz Európában és Japánban is forgalmazható Honda jelvényes változat, azt biztosan nem mutatják be 2010 előtt.