Murano: városi szabadidőautó a Nissantól

2002.03.28. 13:01

 
   
   

A japánok egy átmeneti modellel lepték meg a New York Auto Show nézőit. A Murano tanulmány koncepciójában leginkább a Buick Rendezvous/Pontiac Aztek párosra emlékeztet: a kombi jellegű karosszéria és az átlagosnál valamivel magasabbra emelt karosszéria terepjárós jelleget kölcsönöz a járműnek, ugyanakkor a futómű kialakítása inkább közúti közlekedésre teszi alkalmassá. A Murano orrában 3,5 literes 240 lóerős V6-os motort találunk, amely alapesetben csak az első kerekeket hajtja, bár állítólag az év végén bemutatkozó szériaváltozatnak lesz négykerék-hajtású változata. A hajtáslánc másik érdekessége, hogy a Muranót kizárólag fokozatmentes mechanikus automataváltóval szállítják majd, amelynek lesz hétsebességes fokozatos üzemmódja is. A szériaváltozatra állítólag igen gazdag alapfelszerelés lesz jellemző, így többek közt állítható pedálsor, aktív fejtámla, ESP és 18 hüvelykes könnyűfém keréktárcsák járnak majd hozzá.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.