A Bentley szerint a drón segíthet alternatív útvonalakat találni a dugóban, parkolóhelyet keresni, de akár az autóhoz is elvezetheti a sofőrt, ha az esetleg elfelejtette, hol parkolt.
Az elektromos autók biztosításai drágábbak a hagyományos autókénál, mert javításuk drágább, így nagy üzletet köthet az a cég, amely tud valamit ezen a kiadáson spórolni az autósoknak.
A Tesla megint megpróbálja létrehozni a kínai biztosítóját.
A BYD szintén úgy látja, van keresnivalója ezen a piacon.
Donald Trump, az amerikai Republikánus párt elnökjelöltje, aki korábban elátkozta az elektromos autókat jó pénzért cserébe megváltoztatta véleményét, ám talált mást, amit ostorozhat.
Az Egyesült Államokban már éppen elég villanyautó fut az utakon ahhoz, hogy vezetőik ne mindig találjanak elegendő gyorstöltőt az akkuk újratöltéséhez. Pláne, ha egyesek bután viselkednek.
Az legnagyobb amerikai áramkutas cég emiatt szigorított.
Kevesebb mint 13 ezer dolláros, azaz átszámolva 5 millió forintnál olcsóbb mini terepjáróval, ha úgy tetszik, mini-SUV-vel nyomul a vietnámi villanyautó-gyártó, a Vinfast.
Az autót szűk városi utcákban való szaladgálásra szánja a gyártó.
Az Egyesült Államok és Kína között a hidegháború időszakára emlékeztető bizalmatlanság újabb jele, hogy az amerikai kormány ki akarja tiltani az amerikai utakról a kínai szoftveres autókat.
Az amerikai tervezet indoklása a biztonsági kockázatokra hivatkozik.
A kínaiak szerint az amerikaiak nem tartják be a szabályokat.
Felújítják az Id. Antall József rakpart Lánchíd és Parlament közötti szakaszát.
A felújított szakaszon 30 km/h lesz a megengedett sebesség.
A burkolat kialakítása a Lánchíd utcához hasonlóan, multifunkcionális teret eredményez, amely hétköznapokon az autós közlekedést, hétvégén és ünnepnapokon pedig a közösségi programokat szolgálhatja.