Röviden:
Biztos nem én vagyok az egyetlen, aki vándorcirkuszi dodgemben élt át először autóvezetés-szerű élményt, a kerek alakú kormányt tekergetni és a gázpedált nyomni olyan mámorító volt gyerekként, amihez hasonlót ma semmilyen sokszáz lóerős csoda nem ad vissza. Valószínűleg ez a hatás ihlette Dan Hryhorcoff amerikai nyugdíjast is, aki még a COVID-járvány csúcsán kezdte el építeni utcai használatú, hatalmas dodgemét, és a legszebb, hogy teljesen hivatalosan használhatja a pennsylvaniai utakon.
Csendes volt a vasárnap délelőtt a magyar utakon, mostanra viszont érkeznek a hírek balesetekről, torlódásokról, dugókról. Óvatosan az utakon, további információkkal pedig cikkünket folyamatosan frissítjük! (Utolsó frissítés: 19:00)
Európában ezt a karosszériát leginkább Lexus IS200-ként ismerhetjük, ezekből még viszonylag sok bukkan fel a piacon – ami ebben a kontextusban néhány tucat autót jelent –, és bár a 155 lóerős 1G-FE motorja nem legendás, illetve nem is zavarba ejtően erős, összességében egy nagyon kellemes, régi vágású vezetési élményt ad igényes futóművel, kiváló merevséggel, hátsókerék-hajtással, akár önzáró diffivel és gyönyörű kronográf-óracsoporttal.
Röviden:
Röviden:
Röviden: