Egy budapesti taxitársaság különleges nyereményjátékot indított. Egyetlen nyeremény van mindössze, de az nem mindennapi: a nyertes szépítőkés alá feküdhet! A 900 000 forint értékű keretbe akár a mellplasztika is belefér – nem csoda, hogy a szórólapon is ezzel reklámozzák a taxisok az akciót.
Kereskedelmi alapszabály, hogy cicikkel mindent el lehet adni, akár még brazil mezőgazdasági munkagépet is, de azért ez a kezdeményezés a magyar piacon mindenképpen újszerűnek nevezhető.
Elsőként Reif Zoltánt, a taxivállalat értékesítési vezetőjét kerestem meg, aki megerősítette, hogy január 1. óta fut az akció, és nem is rosszul. Aki regisztrál, és március 31-ig legalább négy alkalommal igénybe veszi a társaság szolgáltatásait, részt vesz a nyereménysorsoláson.
De honnan jött a szokatlan ötlet? Korábban is voltak a cégnek nyereményjátékai, például külföldi nyaralásokat sorsoltak ki, most pedig azt gondolták, hogy dobnak egy nagyot, amire még jobban odafigyelnek az emberek. Legyünk őszinték, mindenki szebb akar lenni, mint a milyen – és a taxisok úgy döntöttek, segítenek ebben egy kicsit. A nyereményt bármilyen szépészeti beavatkozásra be lehet váltani, tehát akár egy orrplasztikára, vagy zsírleszívásra is. Ugyanakkor valószínű. hogy mellműtét lesz, hiszen ez a legdrágább beavatkozás, ami belefér a keretbe. Mivel a nyereményt át lehet ruházni, biztosan találni fog a nyertes valakit a családban, az ismerősök között, aki teljes mellszélességgel bedobja magát. Férfiak is regisztrálnak szép számmal, hiszen meglephetik a feleségüket, barátnőjüket ezzel a különleges nyereménnyel.
Az emberek hajlamosak a gyors erkölcsi (elő)ítéletekre, ezért azt is megérdeklődtük Reif úrtól, érkeztek-e hozzájuk tiltakozások. Nos, nem igazán, talán ketten-hárman telefonáltak be a rádióba, hogy fel vannak háborodva, és soha többet nem utaznak velük, de a többség jól fogadta a játékot. A magyar nép az ő határtalan bölcsességével megértette, hogy a taxisok segíteni fognak valakin, akinek talán gátlásai vannak a külseje miatt, és a műtét után ezek a gátlások feloldódnak majd. Az olyan játékos túlzások sem zavarnák őket, ha a népnyelv átkeresztelné a céget Csöcstaxira, az ilyen becézgetés úgyis maximum a következő nyereményjátékig tart, aminek már látják a körvonalait.
A műtétet természetesen nem szabadnapos sofőrök végzik majd, hanem egy neves plasztikai sebész, Dr. Grigalek Gábor, aki tizennyolc éve praktizál Magyarországon, a plasztikai sebészetet pedig Brazíliában, a szépségipar egyig legnagyobb központjában tanulta ki. Mellékszál, de érdekes, hogy rövidesen kollégánk is lesz, hiszen nemsokára megjelenik az első cikke a 4x4 Magazinban, egy A 45 AMG Mercedesről. Grigalek doktor tizenhárom éven át versenyzett a gyorsasági szakágakban, megjárta az Astra-, a Clio- és a Suzuki kupákat, részt vett a Ferrari Challenge-ben, és a német gyorsasági kupában, így belülről ismeri az autósport világát. De most koncentráljunk a Cliók helyett a cicikre.
Mint a doktor úr elmondta, az általános trenddel ellentétben nem reklámozza tevékenységét frissen műtött celebek fotóival, mert szerinte a plasztikai sebészet épp olyan diszkrét orvosi tevékenység, mint bármilyen más egészségügyi beavatkozás. Ugyanakkor a mostani média-hangzavarban ő is kénytelen lépni, hogy ismertebbé váljon a klinikája. Pont kapóra jött, és nagyon megtetszett neki a taxisok javaslata, mert ennek révén nem egy hírességen, hanem egy átlagemberen segíthet. A klinikán szinte bármilyen beavatkozást el tudnak végezni, de Grigalek Gábor is úgy sejti, hogy mellnagyobbítást fog majd kérni a nyertes. Nemcsak azért, mert ezzel tudja legjobban kihasználni a nyereménykeretet, hanem azért is, mert elég nagy az igény erre a műtétre.
Következik a kézenfekvő kérdés, hogy miért állnak a női mellek ennyire a férfiak érdeklődésének középpontjában világszerte, amire azt a választ kaptuk, hogy több ezer, ha nem több millió éves történet ez. A párválasztásban az egyik kulcstényező, hogy mennyire vonzzák egymást szexuálisan is a felek. A nagy mell a termékenység szimbóluma, és ebben a kódrendszerben azt üzeni, hogy a nő jól tudja majd szoptatni a kisbabát, vagyis nagyobb az esélye annak, hogy fel tudja nevelni. Ez persze nincs így feltétlenül a valóságban, de az üzenet működik. A nők korábban is minden lehetséges eszközt felhasználtak arra, hogy vonzerejüket növeljék - ma már ehhez a modern plasztikai sebészet is rendelkezésre áll. Az pedig abszolút méltányolható igény, hogy például egy többgyermekes anya szeretné visszakapni a korábbi szép melleit. Ha a férfiak pénisze minden gyermekszületés után két centivel rövidülne, hosszú sorok állnának a plasztikai műtők előtt – világítja meg a helyzetet a hímneműek számára egy frappáns példával a doktor úr.
És ha mégis egy férfi állít be a nyereménnyel, mert például zsírleszívást szeretne? Természetesen el lesz látva, de a szakorvos nőre számít, mert a férfiak sokkal nehezebben fekszenek a kés alá, rosszabbul tűrik a fájdalmakat, és a lábadozás alatt is nyűgösebbek.
Nos, ez van feleim, az akció fut, és ha minden igaz, a remélhetőleg boldog nyertest is meg fogjuk ismerni, műtét előtt és műtét után. Mielőtt pedig mi, férfiak csámcsogni kezdenénk a sztorin, jusson eszünkbe, hogy 2600 évvel ezelőtt Tutanhamon fáraónak álló farkat mesterkedtek a balzsamozáskor, lássa a túlvilág, meg az utókor, ki a legény a házban.
Szóval, tényleg régi történet ez, a génjeinkbe van írva a tetszeni vágyás. Különben miért adnánk ki súlyos milliókat olyan autókra, amelyek vételárának 50 százalékát a farokhosszabbító funkcióért zsebelik be a gyártók?