A magyar Országos Rali Bajnokság 2015-ös mezőnye a Veszprém Ralin (Fotó: Béres Gábor / Totalcar)
Herczig Norbert az új R5-ös Skoda Fabiával is magabiztosan nyerte a szakaszokat. Abszolút első helye egy pillanatig sem forgott veszélyben, veszprémi rajt-cél győzelmével idén negyedszer diadalmaskodott a skodás páros. (Fotó: Béres Gábor / Totalcar)
A Ladákat még mindig nagy lelkesedéssel várják a pályák szélén, a látványos autózásért pedig jogosan jár a buzdítás. (Fotó: Béres Gábor / Totalcar)
Balogh János idén ugyan kisebb kategóriájú Mitsubishivel indul, ebben a géposztályban azonban toronymagasan nyeri a versenyeket és az abszolút értékelésben is igen előkelő pozíciókban zárja a futamokat. (Fotó: Béres Gábor / Totalcar)
Benik Balázs hétévnyi kihagyás után tért vissza a magyar ralibajnokságba. Idén mindössze két futam erejéig száll versenybe, de jövőre akár újra teljes szezont futhat. (Fotó: Béres Gábor / Totalcar)
Lángi Attiláék eredetileg el sem akartak indulni a veszprémi versenyen. Bár a Z4-et nem erre a terepre tervezték, a első napi kiesésük után a szuperrali szabályainak köszönhetően mégis sikerült célba érniük. (Fotó: Béres Gábor / Totalcar)
A másodosztályban idén már nem egy Ladát sikerült totálkárra törni, sajnos Veszprémben sem volt ez másképp. Ruszó Krisztiánék kockája itt még egyben volt, később azonban alaposan megtörték, amivel valószínűleg nem csak a Veszprém Ralit de az idei évet is befejezték. (Fotó: Béres Gábor / Totalcar)
Janikáéktől sokat vártak a szurkolók legutóbbi, Fehérvár Ralin aratott győzelmük után. Lendületük azonban nem tartott sokáig: a második gyorsaságin lecsúsztak az útról és a verseny feladására kényszerültek. (Fotó: Béres Gábor / Totalcar)
Turán Friciéket az elmúlt 2 évben rengeteg balszerencse és technikai hiba hátráltatta. Ezúttal viszont remek teljesítményt nyújtva a második helyen értek célba Veszprémben. (Fotó: Béres Gábor / Totalcar)
Mitsubishiből még mindig nincs hiány a magyar ralibajnokság futamain. (Fotó: Béres Gábor / Totalcar)
Szabó Laci és a VFTS a közönség egyik kedvenc párosítása. (Fotó: Béres Gábor / Totalcar)
A legolcsóbb, Európa nagy részén élvezhető kategória a Volvo Original Cup. Lényegében becsövezett utcai, 2.3-as szívómotoros két, vagy négyajtós Volvókkal (240, 740, 960) versenyeznek több nemzeti bajnokságban is, de a legkeményebben Skandináviában. Nálunk azonban csak a Veszprémbe rendszeresen ellátogató sógorokat láthatjuk ezekben a tepsikben. Az osztrák volvósok sosem veszik el. (Fotó: Béres Gábor / Totalcar)
Nincs Veszprém rali rengeteg por és hőség nélkül. Míg a por ellen maszkkal, a hőség ellen vetkőzéssel lehet a legjobban védekezni. A levetett ruhadarabok ideálisak a pályaszéli szurkoláshoz is. (Fotó: Béres Gábor / Totalcar)
Nagyot ugratni nem nehéz, sikeresen landolni azonban már nem mindig olyan könnyű. Az első lökhárítók alapból is fogyóeszköznek számítanak, ha ugrató is található a versenyen, úgy még hatványozottabban igaz ez az állítás. (Fotó: Béres Gábor / Totalcar)
Korda Erik korábban ralizott is, most terepraliautójával futott elő a mezőny előtt. (Fotó: Béres Gábor / Totalcar)
A magyar pályákon eddig még sosem látott Citroen DS3 R5 francia pilótája sem spórolta el a hajmáskéri ugratót. (Fotó: Béres Gábor / Totalcar)