A Kőbányai úton, a Közlekedési Múzeum időszakos kiállításán jártunk.
Két teljesen felújított, egy közel kész, és egy restaurálás előtt álló 200-as sorozatú Ikarust lehet megnézni a Közlekedési Múzeumban
Ilyen lehetett újonnan a Borsod Volán turistabusza 1986-ban. 45 ülőhely van rajta
Szinte biztos vagyok benne, hogy csak a kép alapján is emlékszel a karfa alján lévő gombbal dönthető ülésre
860 ezer kilométer van az órájában, de tényleg új – külön felhívom a figyelmet hazánk másik büszkeségére, a Videoton rádióra
Ezeket a műbőr üléseket talán mindenki ismeri, aki tömegközlekedett vidéken, de azt kevesen tudják, hogy Mór volt a hivatalos neve az anyagnak
A korai 260.02-k RÁBA-MAN 2156-os motort kaptak, később jött az abból kifejlesztett, környezetbarátabb D10
Körülbelül 1000 darab Ikarus 260 került Volán-állományba 1971 és 1990 között
Szerintem Finta László, a 200-as sorozat formatervező sem gondolta volna, hogy a busz bemutatása után 56 évvel is maradnak ilyen buszok aktív használatban
A kis rendszám mindennek jól áll
Az Ikarus 260.50 még nincs teljesen felújítva
Október 23-ig lehet megnézni a Bringára váltva időszakos kiállítást, ahol ezek az Ikarusok is vannak
Mikor láttál utoljára ennyire szép 200-as Ikarusokat?
286
Lapozgató
Mikor láttál utoljára ennyire szép 200-as Ikarusokat?