Keresés
Blog.hu
Fórum
Indavideó
Index
Economx
Dívány
Totalbike
Femina
Port
We ❤︎ Budapest
Inda
Címlap
Rovatok
Legfrissebb
Cikk megosztása
Facebook
Twitter
Tumblr
Reddit
Index
Economx
Dívány
Totalbike
Femina
Port
We ❤︎ Budapest
Inda
BAMAKO 2025 - KÖVESD A FELKÉSZÜLÉST!
Pörög
Friss
Tesztek
NexTC
Hírek
Techno
Magazin
Tanácsok
Népítélet
TC‑Híradó
Belsőség
Égéstér
Totalbike
Impresszum
Médiaajánlat
Copyright
Adatvédelem
Süti szabályzat
Márkabiztonság
Üzenetküldés
DSA
© 2000-2024 TotalCar.hu Kft.
BAMAKO 2025 - KÖVESD A FELKÉSZÜLÉST!
CIKK-KERESŐ
Keressen autóra
Acura
Agrifac
Aito
Aixam
Aleko
Alfa Romeo
Alpine
Ariel
Aro
Aston Martin
Audi
Austin
Autobianchi
Barkas
Bentley
Bertone
BMW
Bolloré
Bristol
Buick
BYD
Cadillac
Caterham
Challenger
Checker
Chevrolet Korea
Chevrolet Usa
Chrysler
Citroën
Claas
Credo
Csepel
Cupra
Dacia
Daewoo
Daihatsu
Datsun
Delorean
Dodge
Dongfeng
Doosan
DS
Eriba
evopro
Fendt
Ferrari
Fiat
Flybo
Ford
Fso, Fsm
Gaz
Genesis
Geo
GMC
Goupil
Guaresi
Holden
Honda
Huawei
Humber
Hummer
Hyundai
IFA
Ikarus
Ineos
Infiniti
Innocenti
International Harvester
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jdm
Jeep
Jensen
John Deere
Kamaz
Kia
Koenigsegg
Komondor
KTM
Lada
Lamborghini
Lancia
Landini
Land Rover
Lavina
Lexus
Ligier
Lincoln
Lotus
LTI
Lynk & Co
Mahindra
Man
Manitou
Magirus-Deutz
Maruti
Maserati
Matra
Mazda
McLaren
Mega
Mercedes-Benz
Mercury
MG
Mini
Mitsubishi
Morgan
Moszkvics
MTZ-Belarus
Multicar
NABI
New Holland
Nissan
Nsu
Nysa
Oldsmobile
Oltcit
Opel
Pagani
Peugeot
Piaggio
Plymouth
Polaris
Polestar
Ponsee
Pontiac
Porsche
Proton
Puli
Qoros
Rába
Radical
Range Rover
Renault
Renner
Reva
RMH
Robur
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saturn
Scania
Seat
Setra
Simca
Skoda
Smart
Spyker
Ssangyong
Steyr-Puch
Subaru
Suzuki
Szmz
Talbot
Tata
Tatra
Tavria
Tesla
Toyota
Trabant
Triumph
TVR
UAZ
Unimog
Ural
Velorex
Victory
Volga
Volkswagen
Volvo
Warszawa
Wartburg
Webasto
Westfield
Wiesmann
Yugo
Zaporozsec
Zastava
Zaz
ZIL
Zuk
byd
vagy
Ok
Tesztek
NexTC
Hírek
Techno
Magazin
Tanácsok
Népítélet
TC‑Híradó
Belsőség
Égéstér
Totalbike
Magazin
Közélet
26
rallye
2024
montecarlo
Ilyen volt belülről a 26. Rallye Monte-Carlo Historique
Balogh Bence
2024.02.25. 13:57
Módosítva: 2024.02.25. 13:57
Az Égéstér vendége volt Pásztor Tamás és Majosházi Péter, akik a kategória 2. helyén zárták a rangos átlagtartó versenyt.
Az 1964-es Fiat 2300 S Coupé Abarth kivitele roncsként került Tamás műhelyébe.
Fotó: Pásztor Classic / Totalcar
Az olasz ritkaság megkapta a kellő törődést, és végül versenyautóként támadt fel.
Fotó: Pásztor Classic / Totalcar
A magyar csapatot felkészült szakemberek segítették a versenyen.
Fotó: Pásztor Classic / Totalcar
Tamás és Péter Milánóból indult, a kiindulópontot a szervezők választották ki.
Fotó: René Official/Promopub/Pásztor Classic / Totalcar
Az indulók között olyan legendák is feltűntek, mint a Lancia Stratos...
Fotó: Pásztor Classic / Totalcar
...vagy a Mini Cooperek. Nevezni csak olyan típussal lehet, ami egykor indult a Montén.
Fotó: Pásztor Classic / Totalcar
Ez a megmérettetés nem a sebességről szól, nem csak sportautókkal érdemes nevezni.
Fotó: Pásztor Classic / Totalcar
Idén már 26. alkalommal rendezték meg az átlagtartót a klasszikus autóknak.
Fotó: René Official/Promopub/Pásztor Classic / Totalcar
Ebben az évben nem okoztak gondot téli útviszonyok.
Fotó: René Official/Promopub/Pásztor Classic / Totalcar
Egy átlagtartó versenyen is előfordul, hogy bátran kell nyomni a gázpedált.
Fotó: René Official/Promopub/Pásztor Classic / Totalcar
A különböző etapokon egyre magasabb hegyeket kell megmászni.
Fotó: René Official/Promopub/Pásztor Classic / Totalcar
Pazar környezetben lehet izgulni a futott idő miatt.
Fotó: René Official/Promopub/Pásztor Classic / Totalcar
A környékbeli települések lakói elől nem zárják el az utakat, de még nem volt baleset.
Fotó: René Official/Promopub/Pásztor Classic / Totalcar
Itt majdnem minden fotó képeslapra való.
Fotó: René Official/Promopub/Pásztor Classic / Totalcar
Bár az útvonal lenyűgöző, nincs sok idő a tájban gyönyörködni.
Fotó: Christian Alias / Totalcar
Különböző kategóriájú és évjáratú típusok is jól megférnek egymás mellett.
Fotó: Dino Niciforo / Totalcar
Pecsét szimbólum jelöli az ellenőrzőpontokat.
Fotó: René Official/Promopub/Pásztor Classic / Totalcar
Tamás a szíve mélyén félti a sérülésektől a tökéletesre restaurált autót.
Fotó: Christian Alias / Totalcar
A közvetlen ellenfeleket is figyelni kell!
Fotó: René Official/Promopub/Pásztor Classic / Totalcar
Van, ahol érdemes megállni.
Fotó: René Official/Promopub/Pásztor Classic / Totalcar
Mennyi emlék!
Fotó: Pásztor Classic / Totalcar
Ez nem díszlet, ez egy igazi városka!
Fotó: Pásztor Classic / Totalcar
A szakaszok egy része közút...
Fotó: René Official/Promopub/Pásztor Classic / Totalcar
...de murvás szakaszokat is kijelölnek.
Fotó: René Official/Promopub/Pásztor Classic / Totalcar
Zord időjárás esetén a hó és a jég tovább nehezíti az indulók dolgát.
Fotó: René Official/Promopub/Pásztor Classic / Totalcar
Mesevilág nagy gyerekeknek.
Fotó: René Official/Promopub/Pásztor Classic / Totalcar
Önmagában is élmény a sorhatos Fiat hangját hallgatni.
Fotó: René Official/Promopub/Pásztor Classic / Totalcar
Sötétben nem mindig látszik az útmenti szakadék...szerencsére!
Fotó: Christian Alias / Totalcar
A páros jobb eredménnyel zárta az idei versenyt, mint remélték.
Fotó: Christian Alias / Totalcar
A 60 éves Fiat zokszó nélkül teljesítette a többezer kilométeres távot.
Fotó: René Official/Promopub/Pásztor Classic / Totalcar
Az életre szóló élmény minden fáradtságért kárpótol.
Fotó: René Official/Promopub/Pásztor Classic / Totalcar
A közönség körében is nagyon népszerű volt a ritkán látható klasszikus.
Fotó: René Official/Promopub/Pásztor Classic / Totalcar
A gálaesten a magyar díjazottakat név szerint szólították.
Fotó: René Official/Promopub/Pásztor Classic / Totalcar
A Monte rangjához felérő kupa örök emlék marad.
Fotó: René Official/Promopub/Pásztor Classic / Totalcar
Ilyen volt belülről a 26. Rallye Monte-Carlo Historique
95
Lapozgató
Ilyen volt belülről a 26. Rallye Monte-Carlo Historique
Balogh Bence
2024.02.25. 13:57
Módosítva: 2024.02.25. 13:57
95