Miután a közönség egyik fele Szexi Wonnal, a másik pedig a lányokkal volt elfoglalva, a többi versenyzőnek nagyon látványos dolgokat kellett volna mutatniuk, hogy a figyelem középpontjába kerülhessenek.
49 millió ember él Dél-Koreában magyarországnyi területen, járműgyártó óriások árnyékában, 5 versenypályával, néhány száz kilométerre Japántól és a drift (filmbeli) mestereitől. Előfordulhat, hogy alig rendeznek errefelé valamire való autóversenyt? Nem hagyott nyugodni a dolog, és sikerült rátalálnom a CJ Super Race-re, a koreai autóverseny-szövetség (KARA) egyetlen hivatalos bajnokságára. Mint utóbb kiderült, már 20 éves múltra tekint vissza a sorozat, de tényleg keresni kell, errefelé nem túl népszerű a benzingőz és az égett gumi illata. Túl veszélyes dolgok...
A Szöultól 30 km-re található Yongin Speedway versenypálya ad otthont mind a 14 futamnak, amelyeken négy kategóriában indulnak az autók: GT, Touring A, Touring B, és Formula. 2007-től a GT osztálynál a WTCC szabályozást követték a kiírásban, csak a súlyhatárban tértek el tőle - így fordulhat elő hogy (régebbi) WTCC autók is indulhatnak a mezőnyben, igaz 80 kg extra súllyal felszerelve.
A hétvége első napja mutatta leginkább, hogy a verseny körülményei és nézettsége mennyire elmarad az európai szinttől: szombaton nyitva álltak a lelátók, a depók is mindenki előtt - így is üresek voltak. Óriási volt a kísértés, amikor a Hornetem nyergében kereszteztem egy kis lehajtón a versenypálya aszfaltját, és ráfordulhattam volna egy körre - de úgy döntöttem, mégsem így fogom elkezdeni a pályamotorozást. A Daewoo kék WTCC autója is magányosan és békésen pihent egy kis parkolóban, bár túlzás lenne azt állítani, hogy beleolvadt környezetébe. Ekkor még reménykedtünk, hogy esetleg a pályán is látni fogjuk, de sajnos csak kiállítási tárgynak érkezett.
A verseny európai vonatkozása a Team Modena csapat BMW-jének szereplése. Az autót a Schnitzer építette, és korábban Jörg Müller ment vele, utoljára, ha minden igaz, 2003-ban, Makaóban. A Team Modena a koreai banokság mellett a brit túraautó-bajnokságban egy GT3 Lamborghini Gallardóval és a Le Mans Series-ben GT1 Aston Martin DBR9-el versenyez. Itt legkisebb autójukat, a BMW E46-ost koreai versenyző, Gene Lee vezeti.
Vasárnapra aztán felkötötték alsójukat a szervezők, tudták, mi kell errefelé a népnek, hogy igazán jól szórakozzon: férfiaknak lengén öltözött modellek, hölgyeknek szappanoperasztárok. Elég egyszerű recept, Koreában is 100%-os eredményt garantál.