Nálunk jobban senki nem érti a felzúdulást, a pokoli, gyilkos indulatok zabolátlan felszínre törését egy-egy cikk kapcsán. Magunk is így vagyunk ezzel. Én például épp tegnap olvastam a Motorrevüben egy V4-es Honda tanulmánymotorról, hogy hát oké, volt a Yamaha VMax, meg még valami, de a V4-es elrendezés a motoroknál a Hondához kapcsolódik. Képzelhetik, hogy VMax tulajdonosként, illetve, mivel motorról van szó, jóval több már ez, mint egyszerű tulajdonlási kérdés, szóval hogy mennyire felment bennem a pumpa, azonnal vért akartam volna. Szerencsére a Motorrevü egy papírból készült újság, nem lehet egyetlen kattintással megkezdeni az anyázásos észosztást. Különben is, mégiscsak ők a Motorrevü, csak jobban tudják, mint én. Meg hát nem is kell mindig minden olvasónak megfelelni. Nálunk viszont az anyázási lehetőség tényleg csak egy kattintásnyira van, sokan nem is várják meg, míg csökken a fejükben a nyomás. Ezekből pedig mi karácsonykor mindig jókat válogathatunk.
Kedves jelenség, amikor valaki egy kicsit bosszús, ezért levelet ír, és a harmadik sorra annyira felhúzza magát, hogy szinte ölni tudna. Volt kolléganőnk, Péter Anna kapta ezt a gyöngyszemet.
Ez a cikk Annácska egy nagy határ szar volt! Információtartalom egyenlő a 0-val. Baszki, ennyit úgy is meg lehetett volna írni, ha az internetről lehúzol néhány képet, és közéjük raksz némi sódert. "Egy régi Citroën próba közben az újságíró rémálma. Megírni könnyebb, mint egy ezüst szappantartót, mert van mit bemutatni rajta, de megismerkedéskor ezt a valamit kell figyelni, keresni, szokni, ahelyett hogy az ember az utat, a babakocsikat és a forgalmat figyelné" Basszameg, akkor tesztelj Aygo-t, hülye picsa! A CX szerintem, sokak szerint az egyik legforradalmibb Citroën, amit valaha készítettek. Ezt valszeg nem sikerült elkapni, de ez már megszokott tőled. Most mindenesetre a szokásos színvonaladat is sikerült alulmúlni.
Címzett: Péter Anna
Tárgy: citroencxgti
„A pótkerék a motorháztető alatt, mint a DS-ben, csak itt közvetlenül a sofőr előtt, frontális ütközésnél állítólag ez komoly tényező.”
Most mit akartál írni? Ki a szar megy ki belőle? Komoly tényező ez mit jelent? Jó hogy ott van? Vagy nem jó? Komoly tényező. Egy Makk is szádban komoly tényező lenne... Perverz, most is a f*szon jár az agyad...
Egy végletekig felfokozott világban élünk:
„BX megoldásai nem szarok”
Te mocskos büdös tetves kurva, anyád aki a világra szart, ilyen beszédre tanított. Baszd már szájba az újságíró kurvaanyád, ilyen példát kell mutatni? Már az előszóban? Nagy túrós faszt vezetnél az ánuszodba, nem citront te szar ringyó!
Címzett: Szoke Viktor
Tárgy: cts36v6man
Szerinted az audi nem való a lexus, bmw, merci, caddi közé? Te szerencsétlen!! A merci kivételével a saját hazájában is lenyomta már a többi márkát. Illetve van amiket nem is kellett megelőznie, hisz sosem álltak előtte. Cadillac, lexux, audi, hát nevetnem kell neharagudj, közük nincs az audihoz, minden téren többet nyújt egy audi. Ezzel kapcsolatban csak az késztet megnyugvásra, hogy ezen autók vásárlói közül nagyon kevesen olvassák el az iylen hiteltelen kis senkik írásait, mint te! (Sajnos ÉN sem tehetem meg, hogy pl. egy új audi a6-t vegyek, de egy 1- 2 éves használtra azért futja.) Az eladások is ezt bizonyítják! :) Egy kifinomult európai embernek soha sem lesz luxus egy iylen trágya( az audim csomagtartójában különb anyagok vannak, mint ennek az utasterében) cadillac, vagy névtelen lexus! Egyáltalán kinek hiszed te magad, hogy ilyen kijelentséeket teszel...vagy épp nem teszel. Tudatos lehúzása megy ezen az oldalon az audinak... de nem sokáig arra mérget vehetsz TE SENKI!
Egy konstruktív gyűlölködő Csikós Fiesta-bemutatójával kapcsolatban tett érdekes javaslatot:
Címzett: Csikós Zsolt
Tárgy: fiesta1308
Sokat gondolkoztam, hogy mit is írhatnék. Valami olyat
akartam, ami igazán átmegy. Valami olyat, hogy úgy igazán
leköpve érzed magad. Félek én nem lennék jó újságíró, mert nem
tudok ilyet írni. (Nem baj, majd talán egyszer élőben... ;-) )
„Ebben a basic-Fiestában húsz-harminc kilométer megtétele után hátfájás, az ötvenediknél légzési nehézségek támadnak”
Egy ruszki biciklit adnék alád, és megnézném az, hogy töri a szaros segged 50km után, és milyen nehézségeid támadnak.
A cikkek végén a szavazásokba nem lehetne tenni egy Joker választ, ami kb ezt takarja: Kurva anyád cikk író! ?
A megbántott alfás az egyik leghálásabb gyűlöletlevél-író. Hogy honnan vette Uj Péter távozását az Indextől, elképzelni nem tudom, bár tény, hogy UP minden este távozik az Indextől, egyébként teljesen véletlenül egy Alfával. De ezt a gyűlöletlevelet ezúttal Bende Tibor kapta.
To: bende.tibor@mail.totalcar.hu
Subject: alfa155q4
Ez az ember total-hülye az autótesztekhez!!! Honnan szetreztek be ennyi marhát ? UP távozása óta az indexszel együtt rohamosan olcsósodik a TC színvonala is :(
Ilyen baromságokat hord össze, mint:
-"Szinte a padlón van" (az ülés).
A 155-ben van a legmagasabb valaha volt Alfa Romeo
üléspozíció!!!
-"Sajnos a hely is onnan való, elég szűkös"
A Tipo a kategória legnagyobb helyével büszkélkedhetett,
a 155-ben sokkal több hely van mint egy 156/159-esben. Megint
amato"r ez a fickó -"billego"s" Ja, az a szar amit rásóztak,
maximum
Ezt az alfás gyűlöletlevelet pedig Karotta kapta:
"Walter de’Silva egy zseni. Ezt rég tudjuk. Neki aztán van fogalma az érzelmes dizájnról: ? volt a 145-ös, 156-os és 147-es Alfa, többek közt."
- Khm. 145: Zapatinas. Ezt csúnyán bebukta, kedves Karotta!!! Nem mellesleg Walter daSilva, nem "de". Biztos sokan röhögnek. :)))
"Ha elég sűrűn szétesne, lehetne olasz is"
- Ezért dugjon fel magába egy hajsütővasat, miután
kellően bemelegedett.
Még egy kérdés! Ez valami vallási fanatizmus, hogy mostanában nem borotválkozik??? Mert irtó ocsmányul hat a sok szar a fején! Kérem, ez a XXI. század!
Előfordul, hogy az ember annyira felháborodik, hogy a névtelen levélhez elfelejt kamu feladót írni. Így mi speciel tudjuk, melyik márkakereskedésből, konkrétan kitől jött ez a levél, a talányos Egy márkakereskedő aláírás tehát igen sokat vesztett sejtelmességéből.
To: Rácz Tamás
Subject: berlingo08be
Csak egy kicsit lóg ki a lóláb Rácz úr(?) Berloingós bemutatójából.Ha a Kangó ennyire gyenge eredményt ért volna el máshol Európában már régen megbukott volna.Csakhogy ott szerencsére nemcsak Rácz úr tesztel.Ez a fajta protekcionális nyálcsogatás az egész teszt eredményét megkérdőjelezi.Úgy látszik igaz az ami a szakmában elterjedt : Ha megfizeted azt írnak amit akarsz. Üdvözlettel:Egy márkakereskedő.
Néha a felháborodott olvasóban döbbenetes küzdelmet vív jólnevelt énje az anyázás vágyával:
Címzett: Rácz Tamás
Tárgy: golfkombi19d
Tisztelt Rácz Úr!
Mélységesen felháborított az ön (mélyenszántó) elmélkedése a "sprőd germán kompakt-ról". Ha ennyire utálja ezt a remek autót miért veszi a bátorságot, hogy egyáltalán írni mer róla egy szót is. Hogyan lehet egy alsó közepes kombit összehasonlítani egy prémiumkategóriás kombival?(Audi A4)Majdnem kétszer annyiba kerül. Ez Ön szerint elhanyagolható tényező?Hmm!Fogalma sincs milyen megnyugtató érzés ezzel a megbízható, takarékos autóval közlekedni! Döbbenetesen lehúzta ezt az autót. Egyedül a VW iránti utálatának köszönhetően.Ja és kit érdekel az ön voyagerje?
Loud pipes save lives, azaz hangos kipufogó életeket ment, látható a matrica sok amerikai motoron. Erről magam is írtam egyszer, és úgy látszik, nem definiáltam elég határozottan a szolid hangosítás fogalmát. Egyébként én éjszaka csak végszükség esetén motorozok, endurózni meg végképp nem szoktam, de ha már így összejöttünk, mindenki kapja meg a magáét:
Címzett: Winkler Róbert
Tárgy: hangoskip
vinkler a szemét geci mocskos kurva anyádat kúrd sziven. Te szemét geciláda anyádon motorozz át, a hangos motoroddal!
Rühellem a szarfaszu fajtádat, tekintet nélkül vagytok másokra! Leszarom bazd meg, hogy te motorozni akarsz. Anyádba motorozz, vagy a Hortobágy közepén. Városban bazd meg prónálj meg együtt élni másokkal
Anyátokra gondolok minden éjszaka amikor a környéken túráztatjátok a szarjaitokat. És ?színtén kívánunk nektek egy zongorahúrt ami félbe basz, amikor terepen dolgozunk/dolgoznánk de percekig nem tudunk egymáshoz szólni/ nem tudunk kommunikálni, mert egy geci láda motoros jön, és még 1,5 perc múlva is halladszik a hangja!
Magyarság a belső sávba, buziköcsögök a külsőbe, írja egy Fekete Pákó-imitátor:
Címzett: Rácz Tamás
Tárgy: hrbihslo
Szervusz!
Csak szertnék gratulálni az újabb szánalmas magyarfikázó cikkedhez! Remélem ilyenkor hatalmasakat élvezel te szerencsétlen nyomorult... Komolyan mondom pontosan az ilyen emberek miatt tart itt ez az ország! Szánalmas csicska vagy, csak egy újabb törvényimádó birka. Ja és talán a szerencsétlen embereknek nem kellene jobbról elnézegetniük téged ha kitakarodnála külső sávba ahova való vagy te buziköcsög! Komolyan mondom kurvára lehangoló hogy ilyen töketlen antimagyar vamzer csóringerek nyálverését kell itt olvasgatnom.. Különben ha meg itt minden ilyen meg olyan szar, bezzeg máshol meg minden remek akkor nem értem hogy miért nem takarodsz el innen minnél előbb családostul, te gennyes állat hmm?
Néha elég a legártatlanabbnak látszó egyszerű hír, hiszen lehet, hogy ez az utolsó csepp a pohárban is kihozza az olvasóból az állatot:
Címzett: Totalcar Hirszerk
Tárgy:
http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2008.07.02.&357361
igazi nyomorék faszparaszt vagy vazze, nem látod, hogy ez egy húzott nyomott Accord ?
Valószínűleg kutyás az olvasó. Egyébként Gyulavitéz is.
Címzett: Szoke Viktor
Tárgy: imprezawrxst
Anyád picsáját tépje úgy, mint kokainon hizlalt pitbull a pudlikutyát.
Címzett: Papp Tibor
Tárgy: kgfbmav
kedves papp tibi!
én is mávos vagyok, nem azért választottam, hogy másokat szivassak vele.
Viszont ha előttem mész, én tuti telibeváglak, és ha utána ütni merészelsz, sittre vágatlak te majom. írd ki a rendszámodat is te retardált kretén! Kedves Totalcar! Azért ügyelhetnétek a színvonalra. Mi ez a fenyegetés mi?
fujj
Samsam
Címzett: Csikós Zsolt
Tárgy: kinekfajmo
Büdös mocskos férgek vagytok. Arról írtok cikkeket, hogyan basszák át a vásárlókat a használt-autó tulajdonosok?Rohadjon meg aki ennek a cikknek a kiadását jóvá hagyta és Csikós Zsolt-nak egy dolgot kívánhatok : remélem őt is átbasszák, nem is kicsit, ha használt autót vesz legközelebb. Remélem nektek qrvára fájni fog.
Néha mintha az olvasó nem is hirtelen felindulásában írna gyűlöletlevelet. Hanem, mint Luther Márton, akkurátusan nekigyürkőzve.
Címzett: Csikós Zsolt
Tárgy: kinekfajmo
A seggedbe dugd föl a tojást meg a banánt te suttyóparaszt geci. Előtte sikosítsd be egy kis stp-vel. Remélem, egyszer alattad is lerohad egy ilyen berhelt szar a puszta közepén.
Ui.: A levél nagy mennyiségben tartalmaz ironikus elemeket!
Nálunk járt a világ egyik leghangosabb dízel autója, a Mercedes B osztály. Tényleg hihetetlenül hangos volt, napokba telt, míg elhittük. Olvasónka viszont nem győztük meg.
Címzett: Papp Tibor
Tárgy: mercb180cdi
Kedves Tesztelők! Nagyon érdekesnek találtam a világ legrégebbi autógyártójának termékét mocskoló cikküket. Ezek után kívánom, hogy minden nap járjanak Dáciával, de leginkább BKV-val.
Persze a suzukis se érzéketlen fatuskó.
To: Gyulavitéz
Subject: splash12gs
Kedves kisfiam Gyúúszííí! Erre tanítottalak? "...akkor meg mi a rákért nem olcsóbb..." Mikor hallottad édesanyádat (engem) így beszélni? Az más, hogy a mocskos száju tróger alkoholista apád így beszél, de nem ezt kellene neked is. Milyen erkölcsi példát mutatsz az ifjú olvasóidnak? Csak gyere haza és menten beverem a szád. Hát szabad szígyent hozni a családunkra? Amugy újra tojnak a tyukok, de rossz hírt kell közölnöm meghalt gyermekkori egyetlen játszótársad a kutyánk: Rühös Apád a nagy diófa mellé temette! Más hír nincs a falurúl. Jó legyél. Csókol a szerető jó anyád! Ui: Nem tudod miért csuklok állandóan?
Vajon mi fájt ennek az olvasónak?
Címzett: Csikós Zsolt
Tárgy: seat124d
(Kriptában csörögnek a halottak, egymás tyúkszemére taposnak.) ... kedvenc ételük az audt tej, kabdbe a faszomat és aludj el...
Ez a cikk persze mást is kiakasztott:
Címzett: Csikós Zsolt
Tárgy: seat124d
úgy üvölt, mintha a veresegyházi asszonykórust egyszerre akarnák karóba húzni. – anyádat kéne karóba húzni...
Az Előrelátó Levélíró kategória nyertese, aki észben tartja, hogy év végén jön ám a gyűlöletlevél-összeállítás. Maga a levél nem is eredeti, nem is vicces, a nyelvezete is száraz, trágárságokat sajnos nem tartalmaz, de az előrelátás az akkor is előrelátás.
To: Rácz Tamás
Subject: q742v8tdi
Tisztelt Tamás!
Megjelenésekor olvastam a fent nevezett írását, egy véletlen folytán most ismét. Akkoriban meg tudtam állni szó nélkül, most nem. Szánalmas fércmunka, egy design pocskondiázása, ami nem illik egy - elméletileg objektív - kiadványhoz. A baj az, hogy a TC borzalmasan elfogult írásai között már fel sem t?nik az olvasónak mindez, gondoljunk csak tanult kollégái folytonos német-autó-pocskondiázásaira. Sajnálom, hogy ezt az irányt választják, és emiatt egyáltalán nem csodálkozom, hogy arányát tekintve egyre több szlovák rendszámú autót tesztelnek. Én a vezérképviseletek helyében legfeljebb egy alulárazott OBI alumíniumtalicskát adnék az Önök feneke alá.
Üdvözlettel
xxxxxx
Okl. közlekedésmérnök
Westhausen, Németország
P.S. levelem célja nem a karácsonyi ocsmány gyűlöletlevél-gyűjteménybe történő bekerülés, de ha gondolja, adja tovább e célból, nem sértődök meg.
„Itt villantott, ott villantott?! meg hogy dug ön??” Igen, jól gondolták, a velünk egy légtérben működő Velvet autóbuzi főszerkesztőjét kértük fel, hogy teszteljen Cadillac-et.
Címzett: Zappe Gábor
Tárgy: a velvetes zappe?! itt?! bocs, de ez egy ocsmány
„gyulöletlevél” után kiált.
te meg mit keresel itt, te mocskos tetves patkány?! mé nem takarodsz vissza a fosadék hugyadék velvetedhez, te magyar sajtó szégyene?! Gyorsan húzzál vissza oda, a náthás büdös picsába, ahonnan előmásztál, és írassad a sok proli szarságot a retardált taknyász beosztottaiddal, ahogy szoktad, te gusztustalan kis bugyibaszó. Itt villantott, ott villantott?! meg hogy dug ön?? Nem szégyelled magad, te utolsó nyomorult firkász?! Szegény mamád büszke lehet rád! ...vagy tudja egyáltalán, hogy mit művelsz? Inkább ne is mondd meg neki, mert rögtön kitagad. Mondjuk, meg is érdemelnéd.
Egyetért? Vitatkozna vele? Véleményét elmondaná másoknak is?
Tegye meg a cikk blogposztján !
Zárásként jöjjön legnagyobb kedvencem – már megint Csikós kkolléga hozta ki valakiből a választékos állatot. A seggtúró hokiagyú buzeráns takony egy szigorú nyelvész számára talán minősülhet fogalomzavarnak, de mi nem vagyunk szigorú nyelvészek. Egyszerűen csodálatos, tényleg le a kalappal. A közepén kicsit ellaposodik a szakmázástól, annál nagyobbat üt a váratlanul felbukkanó újabb buzizás. Ezen gondolatok jegyében kívánunk boldog karácsonyt, és kérjük hű olvasóinkat, jövőre is írjanak nekünk gyűlöletleveleket, mert mi más cikkel ünnepelhetnénk a Szentestét?
Csikós, te seggtúró hokiagyú buzeráns takony, hát ennyire hülye nem lehet valaki. Na figyelj te köcsög elmagyarázom neked, mert látom nem érted, hogy az RS6 miért gyorsul jobban, mint az M5: Az RS6 motorja nagyobb teljesíményt és nyomatékot ad le mint az M5 motorja és ezt ráadásul NÉGY keréken. Ha négy hajtott kerék van akkor a nyomatékot kétszer nagyobb felületen lehet átvinni az útra mint két hajtott kerék esetén, tehát ha a leadott teljesítmény a BMW-nél elér egy kritikus határt (vagyis kipörög a kerék), míg az AUDI -nál ugyanakkora teljesítmény leadásakor a kerekek továbbra is tapadnak. Ez a nagyobb tapadó felület és még számos technikai különbség miatt van (pld.:TORSEN difi), de ezt nem részletezem mert úgysem értenéd te buzi. Ja és mégy egy dolog: ˇEgy Audi-BMW párbajból eddig mindig a BMW jött ki győztesen, egyszer még versenypályán is megetettek már egy régebbi Audi RS4-est egy szintén régebbi M3-assal. Kanyargós, szűk pályán egy összkerekest egy hátsókerekessel.ˇ
Erre a mondatszerűségedre reagálva mellékelek pár linket is
te paraszt:
http://www.metacafe.com/watch/117413/rs4_vs_m3/
http://www.youtube.com/watch?v=Zor0_aDD3Wc