Segítek tippelni: zöld a karosszéria, zöld a felni alatta és zöld bőr a beltere is mindenütt.
Ferry Porschéhoz közel álltak természethez szorosan kapcsoló zöld árnyalatok, ezért a saját autóit is mindig Oak green, Olive green, Emerald green vagy Brewster green árnyalatokban kérte, ha már unta az Irish green-t. Ezt a hagyományt őrzi fia is, Dr. Wolfgang Porsche magángyűjteményében szintén gyakori a zöld autó, ami már generációk óta jellemző a családra. Wolfgang néha még előveszi a 993-as 911 Turbo S-t és átfűzi vele az ausztriai osztrák Grossglockner szerpentinjeit.
Ez az autó bukkan fel néha a stuttgarti Porsche Múzeum kiállításán is, amivel egy rajongónak adott remek ötletet. A tehetős angol gyűjtő garázsában szintén gyakori szín a zöld - ami a British Racing Green tudatában nem is olyan meglepő jelenség -, így adta magát, hogy a limitált szériás 911 Speedstere is az utolsó léghűtéses Turbo modell után kapja a 22B kódú Brewster green-t.
Mindenek előtt a Porsche Exclusive Manufaktur dolgozott egy 911 Turbo S-en és egy 911 GT3 Touring-on is a vevő kérésének megfelelően, aztán álltak csak neki a Speedsternek, melynek nem csak karosszériája lett zöld, hanem a beltere is mindenütt zöld bőrrel varrott a napellenzőktől a szőnyegeken át az utolsó kis szellőzőig. Egyedül a felni peremét festették kontrasztos ezüstre, hogy a Fuchs felnikre emlékeztessen. Pedig szürkéből is tudnak nagyon gusztát csinálni.
Minden idők eddigi legsikeresebb 911-esének, a 991-esnek a hattyúdala volt a 911 Speedster, mellyel egyúttal a vállalat 70. születésnapját is ünnepelték, ezért készült belőle 1948 darab. Akárcsak a 365-os esetében, úgy a Speedster itt is egy alacsony szélvédős, vászontetős kabrió.
GT3-ból származó 4,0 literes, hathengeres szívó bokszere 510 lóerős és simán beleforog a 9000-be. A hagyományokat őrzi a hatsebességes kézi váltó és a hátsókerék-hajtás öröme is. Mivel javarészt gyűjtői darabok, ezért kész ünnepnap, ha valaki kihasználja a 4 másodperc alatti 100-as sprintet vagy a 310 km/órás végsebességet.