A Bentley működő, tehát rendszeresen olajozott veterán flottája immár 34 utcai és nyolc versenyautóból áll.
Az eddig is használt CW1 épületben 103 év történelmét mutatja be a Bentley, az új Heritage Garage pedig 42 autóból válogathat úgy, hogy később csak az 1946 után gyártott modellek kerüljenek ebbe a terembe
Fotó: Bentley
A kollekcióban olyan lényeges modelleket találunk, mint az EXP2, W. O. Bentley második legyártott autója. Persze ott van két Blower is, köztük a rendkívül értékes #2. Mellettük egy 1929-es Speed Six, valamint az 1930-as 8 Litre kapott helyet, mely W. O. saját autója volt két éven át
Fotó: Bentley
Akad Mark VI is, és a már alumínium V8-cal szerelt S3 Standard Saloon sem maradhat ki 1963-ból. Az 1984-es Continental kabrió pedig a vezérigazgató cégese volt
Fotó: Bentley
A Crewe városában található Bentley-gyárat még a Rolls-Royce építette 1938-ban azzal a céllal, hogy a Merlin V12-k gyártása egy esetleges bombázást követően is folytatódhasson
Fotó: Bentley
A Cricklewood-periódus (1919-31), a Derby-korszak és a Crewe Bentley sorozat nyolc versenyautóval is kiegészül, amelyek közül a Le Man-i Speed 8, jég- és Pikes Peak rekorderek, valamint a GT3-as gépek a kiemelkedőek
Fotó: Bentley
A turbós korszak mellett a sokat használt 6.75-litre V8 is visszaköszön itt-ott, a modern Bentley-k szerelmesei pedig a Bentayga 00001-et is itt találják
Fotó: Bentley
Az 1991-es Turbo R után ott a 2001-es Arnage Red Label is, amely az első Bentley a Volkswagen irányítása alatt
Fotó: Bentley
Húsz évvel ezelőtt ebben a csarnokban tervezték a 2003-as Bentley Continental GT-t. A modell hatalmas karriert futott
Fotó: Bentley