A decembertől látogatható magángyűjteményben bő száz év klasszikusai mellett magyar zsenik munkáját is megismerhetjük.
Budapest új múzeuma a Bécsi út 38-44. alatt két 500-as Fiattal, egy 1973-as Giardinierával és egy 1972-es Lussóval fogadja a látogatókat.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
A motorkerékpárok szerelmesei hosszan ácsorognak majd az 1984-es Moto Guzzi V50 előtt, pedig ez csak a kezdet!
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
Egy pár lépéssel távolabb a magyar motorok múltjával is megismerkedhetnek azok, akiknek mindez már csak történelem.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
A hazai gyártmányok mellett olyan feltalálókat is bemutat a tárlat, mint Bánki Donát, Barényi Béla, Csonka János vagy Galamb József.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
A kiállítás egyik célja, hogy minél többen átfogó képet kapjanak a járműgyártásban fontos részt vállaló magyarokról.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
A kiváló állapotú klasszikusok korabeli plakátokkal díszített környezetben, többnyire kordonok nélkül láthatók.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
Ez az 1960-as Panni a Csepeli Kerékpárgyár helyett már az egri Finomszerelvénygyárban készült.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
A tulajdonos és ötletgazda, Arie Yom-Tov 40 éve gyűjti a klasszikus autókat, mindig is tisztelte a gazdag történelmüket.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
Bugatti Type 44 1927-ből jellegzetes, sárga fényszóróval és kevésbé jellegzetes, pirosra festett karosszériával.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
A 2000 négyzetméteren kiállított autók nagyjából a felét teszik ki az üzletember gyűjteményének, ezért időnként változik a felhozatal.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
A Micsoda nő! Lotusa mögött a James Bond filmes szerepének örömére készült, limitált szériás Citroen 2CV kukucskál...
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
A Corvette 25. évfordulójára kiadott két limitált széria egyike az 1978-as Indy Pace Car replikájaként került piacra.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
Az olasz autók sorában egy igazi ínyencség, a katonai és civil használatra egyaránt gyártott Alfa Romeo Matta 1953-ból.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
A sorozatokból ismert autók között egy Magnuméhoz hasonló, 1977-es, USA piacos Ferrari 308 GTB is körbejárható.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
A piros, 1941-es Mercury Eight Club Coupé a Karate kölyök és a Vissza a jövőbe filmekből ismert Ford Super DeLuxe testvére.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
A korszak típusait kevésbé ismerők számára is könnyen BMW-ként azonosítható a hosszúkás vesékről felismerhető, 1939-es 326-os.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
Ez a Jaguar orrdísz éppen egy 1951-es Mark V Cabrio orráról rugaszkodik el.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
A lehengerlő méretű, 1929-es Rolls-Royce Phantom II a kiállítás egyik legértékesebb darabja, ezért is védik kordonnal.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
A jól ismert Spirit of Ecstasy szobor alatt egy 7668 köbcentis, felülszelepelt sorhatos benzinmotor található.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
Ennek az 1914-es Renault-nak az egyik változata volt a Titanic rakterében szállított egyetlen autó.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
Különleges orrdísszel az 1930-as Packard Torpedo is büszkélkedhetett.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
A korszak egyik jellegzetes extrája volt a karosszéria hátára erősített kosár vagy láda.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
A 365 Oldtimer Exhibition névre keresztelt kiállítás hétfőtől vasárnapig, 10:00-től 19:00-ig várja az érdeklődőket.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
A tömeggyártásnak köszönhetően elérhető áron kínált Ford T-Modell jól megfér a három 1930-as évekbeli Jaguar mellett.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
Az 1935-ös Jaguar SS 1 Airline hosszú orra egy 2663 köbcentis, 69 lóerős, oldaltszelepelt hathengerest rejt.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
Annak idején számtalan feladatra használták a T-Modellt, ezzel az 1926-os teherautóval például jeget szállítottak.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
Az autógyártás nagyjai előtt tiszteleg az új magyar múzeum
508
Lapozgató
Az autógyártás nagyjai előtt tiszteleg az új magyar múzeum