A Covid óta egy kicsit átalakult, de ma is megtalálható az Engineering a Motorsport és a show, vásár, járműbemutató jellegű része is. Vágjunk bele a sportosabb végén!
Egy V8 bármikor jöhet. Az egy darabból kimunkált blokk az ARP standján volt látható. A 2,3 bar tervezett nyomás elég jó! A szabály szerinti szűkítő miatt több nem jön össze.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Fékeztünk az AP standján. Ezeket a “skeleton” struktúrákat érzés alapján nehéz lenne ilyen könnyűre tervezni, ide kell a rutinos CAD használat is.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Komplett autók is voltak ám! Csővázak Mini dupla motorral, persze motorkerékpár motorral. Az oválpálya miatt a tömegközéppontot eltolták . Ez is nyolc henger!
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Komplett autók is voltak ám! Csővázak Mini dupla motorral, persze motorkerékpár motorral. Az oválpálya miatt a tömegközéppontot eltolták . Ez is nyolc henger!
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Komplett autók is voltak ám! Csővázak Mini dupla motorral, persze motorkerékpár motorral. Az oválpálya miatt a tömegközéppontot eltolták . Ez is nyolc henger!
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
A házban a HAAS mellett volt piros autó is. Igen – ez a Le Mans győztes Ferrari. Volt ott Porsche LMP és hidrogén hajtású proto is. A kéket és a feketét nem ismertem fel…
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
A házban a HAAS mellett volt piros autó is. Igen – ez a Le Mans győztes Ferrari. Volt ott Porsche LMP és hidrogén hajtású proto is. A kéket és a feketét nem ismertem fel…
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Traktor pulling: a sportértéken kívül a műszaki megvalósítás is érdekes. Rolls Royce Merlin V12 motorból 2 db. kompresszorral. Twinspark a biztos gyújtás érdekében , ahogy a készítő mesélte, ettől érezhetően nőtt a teljesítmény. Padozni nem tudták, de a pullok ideje javult. Alul az alu rész az a négyzetes pillangószelep a kompresszor előtt! A hengerek között a gyorscsatlakozó pedig nagyon érdekes, mert az indítás alatt ott fecskendeznek be AVGAS 100LL benzint, mert lassan ér fel a kompresszoron át a normal módon a benzin-levegő keverék. A háttérben kompresszoros V8 duplán és dízel tractor is.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
A házban a HAAS mellett volt piros autó is. Igen – ez a Le Mans győztes Ferrari. Volt ott Porsche LMP és hidrogén hajtású proto is. A kéket és a feketét nem ismertem fel…
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Szerintem ezek Nissanok.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Szerintem ezek Nissanok.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Szerintem ezek Nissanok.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Szerintem ezek Nissanok.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Szerintem ezek Nissanok.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Szerintem ezek Nissanok.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
“Kopasznak szeretettel” “NKH edition” 500
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Szerintem ezek Nissanok.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Ráadásul nem is bukólámpás. Szerencsére a TEGIWA egy japánosabb verziót is kállított.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Szerintem ezek Nissanok.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Ráadásul nem is bukólámpás. Szerencsére a TEGIWA egy japánosabb verziót is kállított.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Szerintem ezek Nissanok.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Voltak Fordok is. Az RS 500 update elsőre egy karbon csicsának tünt, de volt benne tartalom rendesen. Az aero és a hajtás komoly eőrelépés a klasszikushoz képest. Az Angol Hadsereg Motorosport klubjának autója. A Puma rali 1 bemutatója is ezen a kiállításon volt. Pat Doran RS200-asa a Pikes Peakről pedig már-már történelem
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Öreg versenyautó s volt ám! Eredeti Jag. Replica, de drága GT40, talán eredeti motorral.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Öreg versenyautó s volt ám! Eredeti Jag. Replica, de drága GT40, talán eredeti motorral.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Öreg versenyautó s volt ám! Eredeti Jag. Replica, de drága GT40, talán eredeti motorral.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Öreg versenyautó s volt ám! Eredeti Jag. Replica, de drága GT40, talán eredeti motorral.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Voltak Fordok is. Az RS 500 update elsőre egy karbon csicsának tünt, de volt benne tartalom rendesen. Az aero és a hajtás komoly eőrelépés a klasszikushoz képest. Az Angol Hadsereg Motorosport klubjának autója. A Puma rali 1 bemutatója is ezen a kiállításon volt. Pat Doran RS200-asa a Pikes Peakről pedig már-már történelem
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Kékek. Egy kicsit révedés a múltba és mindig jól esik megnézni. Erre ott volt a P25 ami nem olcsó ellenben drága és megmutatja, hogy a Prodrive hová fejlesztette a GC8-ast 2023-ban. Restomod – ez a kifejezés illik rá a legjobban.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Kékek. Egy kicsit révedés a múltba és mindig jól esik megnézni. Erre ott volt a P25 ami nem olcsó ellenben drága és megmutatja, hogy a Prodrive hová fejlesztette a GC8-ast 2023-ban. Restomod – ez a kifejezés illik rá a legjobban.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Ha kérdezik: van! Karbon váz is! Minden méretű gyermek ülés is…
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Ha kérdezik: van! Karbon váz is! Minden méretű gyermek ülés is…
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
A Jenvey név is ismerős lehet. Már a szemnek is szép, emellett jó is. Pár éve dobták a piacra és már fejlesztették erre az évre a Weber DCOE kinézetű befecskendezőjüket. Throttle body, ahogy a művelt német mondaná. A fojtószelep poti már a házban van és a kábelek alul tüntethetők el. Véletlenül pont egy Ford Pinto szívócsonkon demonstrálták. Nincs rezgéscsillapító a szívócsonk és a “karbi” között, mert ugye nincs úszóház/úszószint ami miatt indokolt lenne.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
A Jenvey név is ismerős lehet. Már a szemnek is szép, emellett jó is. Pár éve dobták a piacra és már fejlesztették erre az évre a Weber DCOE kinézetű befecskendezéjüket. Throttle body, ahogy a művelt német mondaná. A fojtószelep poti már a házban van és a kábelek alul tüntethetők el. Véletlenül pont egy Ford Pinto szívócsonkon demonstrálták. Nincs rezgéscsillapító a szívócsonk és a “karbi” között, mert ugye nincs úszóház/úszószint ami miatt indokolt lenne.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
A Jenvey név is ismerős lehet. Már a szemnek is szép, emellett jó is. Pár éve dobták a piacra és már fejlesztették erre az évre a Weber DCOE kinézetű befecskendezéjüket. Throttle body, ahogy a művelt német mondaná. A fojtószelep poti már a házban van és a kábelek alul tüntethetők el. Véletlenül pont egy Ford Pinto szívócsonkon demonstrálták. Nincs rezgéscsillapító a szívócsonk és a “karbi” között, mert ugye nincs úszóház/úszószint ami miatt indokolt lenne.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
A Jenvey név is ismerős lehet. Már a szemnek is szép, emellett jó is. Pár éve dobták a piacra és már fejlesztették erre az évre a Weber DCOE kinézetű befecskendezéjüket. Throttle body, ahogy a művelt német mondaná. A fojtószelep poti már a házban van és a kábelek alul tüntethetők el. Véletlenül pont egy Ford Pinto szívócsonkon demonstrálták. Nincs rezgéscsillapító a szívócsonk és a “karbi” között, mert ugye nincs úszóház/úszószint ami miatt indokolt lenne.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
A komponensek mellett kész motorok is láthatóak voltak. “A” Cosworth V8 mellett újabb darabokat is láthattunk. Ugye feltünik, hogy milyen messze van a fojtószelep az égéstértől? A kuplungokon már nem is lepődünk meg.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
A komponensek mellett kész motorok is láthatóak voltak. “A” Cosworth V8 mellett újabb darabokat is láthattunk. Ugye feltünik, hogy milyen messze van a fojtószelep az égéstértől? A kuplungokon már nem is lepődünk meg.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
A komponensek mellett kész motorok is láthatóak voltak. “A” Cosworth V8 mellett újabb darabokat is láthattunk. Ugye feltünik, hogy milyen messze van a fojtószelep az égéstértől? A kuplungokon már nem is lepődünk meg.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
A komponensek mellett kész motorok is láthatóak voltak. “A” Cosworth V8 mellett újabb darabokat is láthattunk. Ugye feltünik, hogy milyen messze van a fojtószelep az égéstértől? A kuplungokon már nem is lepődünk meg.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Egy jó kis szárazkarter átalakítás és egy olyan motor ami megint csak a szép, hanem ezenkívül még jó is. A trafó ismerős lehet. A hűtővíz hengerenkénti bevezetése érdekes, persze versenymotorokon nem szokatlan. Egy turbó, négy pillangóval és dupla befecskendező, szintén dupla betáppal a szívócsonkba.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Kékek. Egy kicsit révedés a múltba és mindig jól esik megnézni. Erre ott volt a P25 ami nem olcsó ellenben drága és megmutatja, hogy a Prodrive hová fejlesztette a GC8-ast 2023-ban. Restomod – ez a kifejezés illik rá a legjobban.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Kékek. Egy kicsit révedés a múltba és mindig jól esik megnézni. Erre ott volt a P25 ami nem olcsó ellenben drága és megmutatja, hogy a Prodrive hová fejlesztette a GC8-ast 2023-ban. Restomod – ez a kifejezés illik rá a legjobban.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Kékek. Egy kicsit révedés a múltba és mindig jól esik megnézni. Erre ott volt a P25 ami nem olcsó ellenben drága és megmutatja, hogy a Prodrive hová fejlesztette a GC8-ast 2023-ban. Restomod – ez a kifejezés illik rá a legjobban.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Voltak Fordok is. Az RS 500 update elsőre egy karbon csicsának tűnt, de volt benne tartalom rendesen. Az aero és a hajtás komoly előrelépés a klasszikushoz képest. Az Angol Hadsereg Motorosport klubjának autója. A Puma rali 1 bemutatója is ezen a kiállításon volt. Pat Doran RS200-asa a Pikes Peakről pedig már-már történelem Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Voltak Fordok is. Az RS 500 update elsőre egy karbon csicsának tűnt, de volt benne tartalom rendesen. Az aero és a hajtás komoly előrelépés a klasszikushoz képest. Az Angol Hadsereg Motorosport klubjának autója. A Puma rali 1 bemutatója is ezen a kiállításon volt. Pat Doran RS200-asa a Pikes Peakről pedig már-már történelem Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Apropó motorok: volt azért az is rendesen.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Apropó motorok: volt azért az is rendesen.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
A házban a HAAS mellett volt piros autó is. Igen – ez a Le Mans győztes Ferrari. Volt ott Porsche LMP és hidrogén hajtású proto is. A kéket és a feketét nem ismertem fel…
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Voltak Fordok is. Az RS 500 update elsőre egy karbon csicsának tünt, de volt benne tartalom rendesen. Az aero és a hajtás komoly eőrelépés a klasszikushoz képest. Az Angol Hadsereg Motorosport klubjának autója. A Puma rali 1 bemutatója is ezen a kiállításon volt. Pat Doran RS200-asa a Pikes Peakről pedig már-már történelem
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Kékek. Egy kicsit révedés a múltba és mindig jól esik megnézni. Erre ott volt a P25 ami nem olcsó ellenben drága és megmutatja, hogy a Prodrive hová fejlesztette a GC8-ast 2023-ban. Restomod – ez a kifejezés illik rá a legjobban.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Kékek. Egy kicsit révedés a múltba és mindig jól esik megnézni. Erre ott volt a P25 ami nem olcsó ellenben drága és megmutatja, hogy a Prodrive hová fejlesztette a GC8-ast 2023-ban. Restomod – ez a kifejezés illik rá a legjobban.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Kékek. Egy kicsit révedés a múltba és mindig jól esik megnézni. Erre ott volt a P25 ami nem olcsó ellenben drága és megmutatja, hogy a Prodrive hová fejlesztette a GC8-ast 2023-ban. Restomod – ez a kifejezés illik rá a legjobban.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Maradjunk a Subarunál. Ha ez még az egyáltalán. A svédek hoztak egy olyan autót amin minden részlet alaposan átgondolt és szépen kivitelezett volt. Az aero brutal, az elején a kanyarodó szárny aka infinite wing szuper és korszerű megoldás. A harmadik piros rugó az aero hatására keletkező leszorítóerő hasmagasság változtató hatását kompenzálja, vagyis ne üljön össze a kerekenkénti rugó a többszáz kg leszorítőerő hatására. A hátsó diffuzor és szárny mérete magáért beszél.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Maradjunk a Subarunál. Ha ez még az egyáltalán. A svédek hoztak egy olyan autót amin minden részlet alaposan átgondolt és szépen kivitelezett volt. Az aero brutal, az elején a kanyarodó szárny aka infinite wing szuper és korszerű megoldás. A harmadik piros rugó az aero hatására keletkező leszorítóerő hasmagasság változtató hatását kompenzálja, vagyis ne üljön össze a kerekenkénti rugó a többszáz kg leszorítőerő hatására. A hátsó diffuzor és szárny mérete magáért beszél.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Maradjunk a Subarunál. Ha ez még az egyáltalán. A svédek hoztak egy olyan autót amin minden részlet alaposan átgondolt és szépen kivitelezett volt. Az aero brutal, az elején a kanyarodó szárny aka infinite wing szuper és korszerű megoldás. A harmadik piros rugó az aero hatására keletkező leszorítóerő hasmagasság változtató hatását kompenzálja, vagyis ne üljön össze a kerekenkénti rugó a többszáz kg leszorítőerő hatására. A hátsó diffuzor és szárny mérete magáért beszél.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Maradjunk a Subarunál. Ha ez még az egyáltalán. A svédek hoztak egy olyan autót amin minden részlet alaposan átgondolt és szépen kivitelezett volt. Az aero brutal, az elején a kanyarodó szárny aka infinite wing szuper és korszerű megoldás. A harmadik piros rugó az aero hatására keletkező leszorítóerő hasmagasság változtató hatását kompenzálja, vagyis ne üljön össze a kerekenkénti rugó a többszáz kg leszorítőerő hatására. A hátsó diffuzor és szárny mérete magáért beszél.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Legnépesebb tábora a drifteseknek volt. A 4 rotoros Rx7 hangját nagyon szerettem volna hallani.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Legnépesebb tábora a drifteseknek volt. A 4 rotoros Rx7 hangját nagyon szerettem volna hallani.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Legnépesebb tábora a drifteseknek volt. A 4 rotoros Rx7 hangját nagyon szerettem volna hallani.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Legnépesebb tábora a drifteseknek volt. A 4 rotoros Rx7 hangját nagyon szerettem volna hallani.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Voltak Fordok is. Az RS 500 update elsőre egy karbon csicsának tünt, de volt benne tartalom rendesen. Az aero és a hajtás komoly eőrelépés a klasszikushoz képest. Az Angol Hadsereg Motorosport klubjának autója. A Puma rali 1 bemutatója is ezen a kiállításon volt. Pat Doran RS200-asa a Pikes Peakről pedig már-már történelem
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Apropó motorok: volt azért az is rendesen.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Apropó motorok: volt azért az is rendesen.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Egy jó kis szárazkarter átalakítás és egy olyan motor ami megint csak a szép, hanem ezenkívül még jó is. A trafó ismerős lehet. A hűtővíz hengerenkénti bevezetése érdekes, persze versenymotorokon nem szokatlan. Egy turbó, négy pillangóval és dupla befecskendező, szintén dupla betáppal a szívócsonkba.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Ráadásul nem is bukólámpás. Szerencsére a TEGIWA egy japánosabb verziót is kállított.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Ráadásul nem is bukólámpás. Szerencsére a TEGIWA egy japánosabb verziót is kállított.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Öreg versenyautó s volt ám! Eredeti Jag. Replica, de drága GT40, talán eredeti motorral.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Szerintem ezek Nissanok.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Szerintem ezek Nissanok.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Szerintem ezek Nissanok.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Szerintem ezek Nissanok.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Szerintem ezek Nissanok.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
A repülő indulásásig maradt egy kis időnk, amit a Coventry Transport Museumban tötöttünk. A világ leggyorsabb autóján kívül talán csak az utolsó Triumph nem volt kint, ja de az is: a piros Hondának látszó tárgy egy Triumph Acclaim. Bolla Gyuri imádta volna a Jaguárokat, így helyette megnéztem én. Hogy 1904-ben mentem-e volna azzal a félszekérrel 147-tel mint Henry Ford tette – ezzel a leggyorsabb autó címet megszerezve – nem biztos, sőt! De talán az ilyen dolgok is viszik előbbre a világot.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
A repülő indulásásig maradt egy kis időnk, amit a Coventry Transport Museumban tötöttünk. A világ leggyorsabb autóján kívül talán csak az utolsó Triumph nem volt kint, ja de az is: a piros Hondának látszó tárgy egy Triumph Acclaim. Bolla Gyuri imádta volna a Jaguárokat, így helyette megnéztem én. Hogy 1904-ben mentem-e volna azzal a félszekérrel 147-tel mint Henry Ford tette – ezzel a leggyorsabb autó címet megszerezve – nem biztos, sőt! De talán az ilyen dolgok is viszik előbbre a világot.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
A repülő indulásásig maradt egy kis időnk, amit a Coventry Transport Museumban tötöttünk. A világ leggyorsabb autóján kívül talán csak az utolsó Triumph nem volt kint, ja de az is: a piros Hondának látszó tárgy egy Triumph Acclaim. Bolla Gyuri imádta volna a Jaguárokat, így helyette megnéztem én. Hogy 1904-ben mentem-e volna azzal a félszekérrel 147-tel mint Henry Ford tette – ezzel a leggyorsabb autó címet megszerezve – nem biztos, sőt! De talán az ilyen dolgok is viszik előbbre a világot.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
A repülő indulásásig maradt egy kis időnk, amit a Coventry Transport Museumban tötöttünk. A világ leggyorsabb autóján kívül talán csak az utolsó Triumph nem volt kint, ja de az is: a piros Hondának látszó tárgy egy Triumph Acclaim. Bolla Gyuri imádta volna a Jaguárokat, így helyette megnéztem én. Hogy 1904-ben mentem-e volna azzal a félszekérrel 147-tel mint Henry Ford tette – ezzel a leggyorsabb autó címet megszerezve – nem biztos, sőt! De talán az ilyen dolgok is viszik előbbre a világot.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
A repülő indulásásig maradt egy kis időnk, amit a Coventry Transport Museumban tötöttünk. A világ leggyorsabb autóján kívül talán csak az utolsó Triumph nem volt kint, ja de az is: a piros Hondának látszó tárgy egy Triumph Acclaim. Bolla Gyuri imádta volna a Jaguárokat, így helyette megnéztem én. Hogy 1904-ben mentem-e volna azzal a félszekérrel 147-tel mint Henry Ford tette – ezzel a leggyorsabb autó címet megszerezve – nem biztos, sőt! De talán az ilyen dolgok is viszik előbbre a világot.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
A repülő indulásásig maradt egy kis időnk, amit a Coventry Transport Museumban tötöttünk. A világ leggyorsabb autóján kívül talán csak az utolsó Triumph nem volt kint, ja de az is: a piros Hondának látszó tárgy egy Triumph Acclaim. Bolla Gyuri imádta volna a Jaguárokat, így helyette megnéztem én. Hogy 1904-ben mentem-e volna azzal a félszekérrel 147-tel mint Henry Ford tette – ezzel a leggyorsabb autó címet megszerezve – nem biztos, sőt! De talán az ilyen dolgok is viszik előbbre a világot.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
A repülő indulásásig maradt egy kis időnk, amit a Coventry Transport Museumban tötöttünk. A világ leggyorsabb autóján kívül talán csak az utolsó Triumph nem volt kint, ja de az is: a piros Hondának látszó tárgy egy Triumph Acclaim. Bolla Gyuri imádta volna a Jaguárokat, így helyette megnéztem én. Hogy 1904-ben mentem-e volna azzal a félszekérrel 147-tel mint Henry Ford tette – ezzel a leggyorsabb autó címet megszerezve – nem biztos, sőt! De talán az ilyen dolgok is viszik előbbre a világot.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
A repülő indulásásig maradt egy kis időnk, amit a Coventry Transport Museumban tötöttünk. A világ leggyorsabb autóján kívül talán csak az utolsó Triumph nem volt kint, ja de az is: a piros Hondának látszó tárgy egy Triumph Acclaim. Bolla Gyuri imádta volna a Jaguárokat, így helyette megnéztem én. Hogy 1904-ben mentem-e volna azzal a félszekérrel 147-tel mint Henry Ford tette – ezzel a leggyorsabb autó címet megszerezve – nem biztos, sőt! De talán az ilyen dolgok is viszik előbbre a világot.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
A repülő indulásásig maradt egy kis időnk, amit a Coventry Transport Museumban tötöttünk. A világ leggyorsabb autóján kívül talán csak az utolsó Triumph nem volt kint, ja de az is: a piros Hondának látszó tárgy egy Triumph Acclaim. Bolla Gyuri imádta volna a Jaguárokat, így helyette megnéztem én. Hogy 1904-ben mentem-e volna azzal a félszekérrel 147-tel mint Henry Ford tette – ezzel a leggyorsabb autó címet megszerezve – nem biztos, sőt! De talán az ilyen dolgok is viszik előbbre a világot.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
A repülő indulásásig maradt egy kis időnk, amit a Coventry Transport Museumban tötöttünk. A világ leggyorsabb autóján kívül talán csak az utolsó Triumph nem volt kint, ja de az is: a piros Hondának látszó tárgy egy Triumph Acclaim. Bolla Gyuri imádta volna a Jaguárokat, így helyette megnéztem én. Hogy 1904-ben mentem-e volna azzal a félszekérrel 147-tel mint Henry Ford tette – ezzel a leggyorsabb autó címet megszerezve – nem biztos, sőt! De talán az ilyen dolgok is viszik előbbre a világot.
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Fotó: Ágó Béla / Totalcar
Ágó Béla az év legmenőbb autósport-expóján járt, nézegess róla képeket te is!
Lapozgató
Ágó Béla az év legmenőbb autósport-expóján járt, nézegess róla képeket te is!
A Covid óta egy kicsit átalakult, de ma is megtalálható az Engineering a Motorsport és a show, vásár, járműbemutató jellegű része is. Vágjunk bele a sportosabb végén!