Gyere már, veszünk egy OT-s Wareszt, ráérsz? - hívott múlt vasárnap reggel Roland haverom, és ennek a felkérésnek nem lehetett ellenállni. Egy óra múlva már Csepelen voltunk a Merkúr utcában, ahol az első tulajtól végül persze, hogy megvettük az 1983-as, azóta már OT-s Wartburg 353W deluxe-ot. Van még rajta mit csinálni, de Márta Karcsi majd most jól elolvassa ezt és remélhetőleg felajánlja, hogy segít belőni a mocit és a váltót is. :D Addig viszont itt vannak a fotók, élvezzétek, nosztalgiázzatok, a hangját meg képzeljétek oda! - a Parkoló Parádén Április 28-án vele is találkozhattok!
Gyere már, veszünk egy OT-s Wareszt, ráérsz? - hívott múlt vasárnap reggel Roland haverom, és ennek a felkérésnek nem lehetett ellenállni. Egy óra múlva már Csepelen voltunk a Merkúr utcában, ahol az első tulajtól végül persze, hogy megvettük az 1983-as, azóta már OT-s Wartburg 353W deluxe-ot. Van még rajta mit csinálni, de Márta Karcsi majd most jól elolvassa ezt és remélhetőleg felajánlja, hogy segít belőni a mocit és a váltót is. :D Addig viszont itt vannak a fotók, élvezzétek, nosztalgiázzatok, a hangját meg képzeljétek oda! - a Parkoló Parádén Április 28-án vele is találkozhattok!
Akkoriban kocka Wartburgként emlegették a a púpos, 311 után.
Fotó: Balló Marci / Totalcar
Fotó: Balló Marci / Totalcar
Fotó: Balló Marci / Totalcar
Eisenach egy város Németország Türingia tartományában, a Türingiai erdő északi dombjai és a Hainich Nemzeti Park között - itt készült a Warnyú. (Wikipédia)
Fotó: Balló Marci / Totalcar
A fényszóró ma már inkább templomi örökmécses, de új korában sem lehetett sokkal jobb.
Fotó: Balló Marci / Totalcar
Az index, ahogy a nagykönyvben is meg van rajzolva.
Fotó: Balló Marci / Totalcar
Bármit is jelentsen a deluxe, az összkép sehogy sem lett az. :DD
Fotó: Balló Marci / Totalcar
Ide hamarosan zongora peremes pléh dísztárcsa jön, mert úgy sokkal jobban mutat.
Fotó: Balló Marci / Totalcar
Hosszú ipari kémkedést követően végül a Wartburg illesztési hézagait sikerült lenyúlnia Elon Musknak.
Fotó: Balló Marci / Totalcar
1983 - Tesla Model W353
Fotó: Balló Marci / Totalcar
Hölgyeim és uraim: a kilincs!
Fotó: Balló Marci / Totalcar
A Willendorfi vénusz, csak autóban.
Fotó: Balló Marci / Totalcar
Az OT rendszám nem véletlen, ráadásul megérdemelte.
Fotó: Balló Marci / Totalcar
Fotó: Balló Marci / Totalcar
H
Fotó: Balló Marci / Totalcar
Akkoriban még nem volt divat a sötétített ablak.
Fotó: Balló Marci / Totalcar
Hölgyeim és uraim: a hátsó lámpa.
Fotó: Balló Marci / Totalcar
Hölgyeim és uraim: a rendszámtábla világítás.
Fotó: Balló Marci / Totalcar
Hölgyeim és uraim: a kipufogó és a sárfogó.
Fotó: Balló Marci / Totalcar
Vegyük észre az IFA-t!
Fotó: Balló Marci / Totalcar
A kép nem adja vissza, de kb. 5 cm.-es csöcs a csomagtér nyitógombja.
Fotó: Balló Marci / Totalcar
Hölgyeim és uraim: a csomagtér.
Fotó: Balló Marci / Totalcar
A szigetelés nem vitték túlzásba itt sem, de az általánosságban elmondható az egész kocsiszekrényre.
Fotó: Balló Marci / Totalcar
A mankókerék még nem volt divat.
Fotó: Balló Marci / Totalcar
Fontos szempont lehetett, hogy az üzemanyag csövet a csomagtéren keresztül vezessék el. :D
Fotó: Balló Marci / Totalcar
Fotó: Balló Marci / Totalcar
Fotó: Balló Marci / Totalcar
Szándékosan csúsztatták el az illesztést, így akarták!
Fotó: Balló Marci / Totalcar
Fotó: Balló Marci / Totalcar
Ez itt egy deluxáló elem!
Fotó: Balló Marci / Totalcar
Hölgyeim és uraim: az antenna!
Fotó: Balló Marci / Totalcar
Hölgyeim és uraim: a klíma!
Fotó: Balló Marci / Totalcar
Fotó: Balló Marci / Totalcar
Az aerodinamika akkoriban még másodlagos szempontnak számított az autóiparban, legalábbis a Wartburg gyárban mindenképp.
Fotó: Balló Marci / Totalcar
Hölgyeim és uraim: a tükör.
Fotó: Balló Marci / Totalcar
Ez az egyetlen aerodinamikával összefüggésbe hozható elem, de ködlámpa jön a helyére, pech.
Fotó: Balló Marci / Totalcar
Kommentár nélkül.
Fotó: Balló Marci / Totalcar
Még mindig kommentár nélkül.
Fotó: Balló Marci / Totalcar
Már a kommentár nélkül is túlzás.
Fotó: Balló Marci / Totalcar
A minimalista stílus akkoriban kevésbé a divatot, sokkal inkább a lehetőségeket szimbolizálta.
Fotó: Balló Marci / Totalcar
Kihúzód, aztán magad felé: open.
Fotó: Balló Marci / Totalcar
A pilótafülke...
Fotó: Balló Marci / Totalcar
...és a kormány, ami azért nincs elkopva, mert olyan kemény műanyag, ami egy atomrobbanásnak is ellenállna.
Fotó: Balló Marci / Totalcar
Can-bus :D
Fotó: Balló Marci / Totalcar
Komfort ülés manuális állítással.
Fotó: Balló Marci / Totalcar
Ez egy üléshuzat, de az gyári kárpit se sokkal csinosabb.
Fotó: Balló Marci / Totalcar
Not-yoke kormány, na meg a váltókar!
Fotó: Balló Marci / Totalcar
Nem akarták túl hivalkodóra venni a dizájnt!
Fotó: Balló Marci / Totalcar
A display műszerfal még nem létezett, képcsöves Oriont meg mégsem rakhattak.
Fotó: Balló Marci / Totalcar
Ambient light.
Fotó: Balló Marci / Totalcar
Sehogysem sötétedő belső tükör.
Fotó: Balló Marci / Totalcar
A kor csúcstechnológiája: LED-es átfolyásmérő, ami a pillanatnyi fogyasztást jelzi. (Köszi, Béla!)
Fotó: Balló Marci / Totalcar
Dashboard lvl1.
Fotó: Balló Marci / Totalcar
A rádió eredeti Tesla: a pók 3 szériából!
Fotó: Balló Marci / Totalcar
Homorú hamutál a műszerfal tetején!
Fotó: Balló Marci / Totalcar
Mindenhova jutott kapcsoló.
Fotó: Balló Marci / Totalcar
Fotó: Balló Marci / Totalcar
Pedálgép lvl1.
Fotó: Balló Marci / Totalcar
Alul még az eredeti szőnyeg, a padlóváltó helyének kialakított lyuk remekül látható, csak ez a példány kormányváltós.
Fotó: Balló Marci / Totalcar
Az AC gomb most lemaradt, a többi viszont tényleg a fűtés állítást szolgálja...
Fotó: Balló Marci / Totalcar
...itt pedig a levegő gyün.
Fotó: Balló Marci / Totalcar
Rear entrance.
Fotó: Balló Marci / Totalcar
Hátul se szaladt meg a dizájn...
Fotó: Balló Marci / Totalcar
...de legalább mindkét utas kapott saját hamutálat.
Fotó: Balló Marci / Totalcar
Ránézésre kényelmes, de szigorúan csak ránézésre.
Fotó: Balló Marci / Totalcar
Ez a kép millióknak beégett, akik a 90-es évek előtt születtek.
Fotó: Balló Marci / Totalcar
Automata biztonsági öv, 1982-től!
Fotó: Balló Marci / Totalcar
Öv+B oszlop
Fotó: Balló Marci / Totalcar
Biztonsági öv csat...
Fotó: Balló Marci / Totalcar
...és a gomb!!! Emlékszel, ugye??
Fotó: Balló Marci / Totalcar
Menet közben annyi változik, hogy a jobb oldalon alul füstpamacsok szállnak fel.
Fotó: Balló Marci / Totalcar
Ide nem kell írnom semmit, mert hallod.
Fotó: Balló Marci / Totalcar
A lecsukást is hallod.
Fotó: Balló Marci / Totalcar
A típustábla is eredeti.
Fotó: Balló Marci / Totalcar
Fotó: Balló Marci / Totalcar
3 henger, egy liter.
Fotó: Balló Marci / Totalcar
A leömlő akkora, mintha 4-500 lóerőre tervezték volna.
Fotó: Balló Marci / Totalcar
A lamellákat az utastérből lehet állítani!
Fotó: Balló Marci / Totalcar
Fotó: Balló Marci / Totalcar
A klíma. :DD
Fotó: Balló Marci / Totalcar
Fotó: Balló Marci / Totalcar
Fotó: Balló Marci / Totalcar
Fotó: Balló Marci / Totalcar
Fotó: Balló Marci / Totalcar
Fotó: Balló Marci / Totalcar
Fotó: Balló Marci / Totalcar