69
Ez itt az 1956-os Ferrari 250 GT LWB (hosszú tengelytávú), az 1956-os Tour de France autóverseny győzteseGaléria: Lázas hadoválás egy marék nem létező autóról
Rémlik, hogy egyszer valaki kiszámolta az emberi agy által másodpercenként feldolgozható információ mennyiségét. Gigabájtokat, talán terabájtokat kapott, de akármit is, ez az érték itt most messze túlhaladtatott, hangrobbanás hullámfrontjaként torlódik egymásra minden és a szemhéj önkéntelenül összezár.
69
A Ferrari 250 GT LWB kerékívei jellegzetes Sergio Scaglietti-formákGaléria: Lázas hadoválás egy marék nem létező autóról
69
Ferrari 250 GT LWB 1956Galéria: Lázas hadoválás egy marék nem létező autóról
69
Ferrari 250 GT 1958Galéria: Lázas hadoválás egy marék nem létező autóról
Ezek az autók nyilván nem léteznek.
Mint ahogy a mellettük parkoló, szintén Le Mans-győztes Ferrari 166 MM sem, a kétliteres V12-esével.
Meg a másik oldalon álló Mercedes-Benz 300 SL. Pont itt. Ja persze.
69
Az 1954-es Jaguar D-Type 3.4 literes hathengeres motorja 3 db Weber-karburátorralGaléria: Lázas hadoválás egy marék nem létező autóról
69
Ez a D-Type nyerte az 1954-es Reims-i 12 órás versenytGaléria: Lázas hadoválás egy marék nem létező autóról
69
Bugatti Type 57 SC Gangloff Coupé 1937Galéria: Lázas hadoválás egy marék nem létező autóról
69
A D-Type-ot egy évvel később áttervezték, onnantól 3 éven keresztül megnyerte a Le Mans-tGaléria: Lázas hadoválás egy marék nem létező autóról
Meg a szálcsiszolt alumínium Bentley R-Type Continental. Mit keresne itt?
69
Ez az 1955-ös Bentley R-Type Continental élőben pontosan ennyire jól nézett kiGaléria: Lázas hadoválás egy marék nem létező autóról
69
Aston Martin DB4 GT 1961Galéria: Lázas hadoválás egy marék nem létező autóról
69
Ferrari 275 GTS 1965Galéria: Lázas hadoválás egy marék nem létező autóról
Vagy a középen lapuló, Gangloff-karosszériás Bugatti Type 57 SC. Az egyenes vonalnak és a derékszögnek mutatott reneszánsz fricska, a hat darab, egymás mellé kihúzott kipufogóvég.
69
A Bugatti Type 57 SC-t Ettore Bugatti fia, Jean tervezte, és 1937-ben tudott 200-zal menniGaléria: Lázas hadoválás egy marék nem létező autóról
Ezek az autók mesebeli helyekre illők, bonyolult civilizációk közepébe.
69
Figyeljük meg, ahogy a sapkák és a hölgy bőrkabátjának zöldje harmonizál az autóval. Nem véletlen. (Delahaye 135 MS 1947)Galéria: Lázas hadoválás egy marék nem létező autóról