Tibi műhelye 3: amit sokan nem tudnak az ESP-ről
Súlyos tévedés, hogy a modern autóknál a féket ugyanúgy kell javítani, mint régen. Illetve: egy darabig igen, de ha nem végzed el a szükséges szoftveres köröket, az ESP- javítóhoz váltasz előjegyzést. (Az ne zavarjon meg senkit, ha az autójában nem ESP-nek, hanem DSC-nek, VSC-nek, VSA-nak, netán DSTC-nek hívják a stabilizáló elektronikát, a működési elv ugyanaz, csupán a rövidítés más.) Az ESP – ahogy a blokkolásgátló is – fokozottan kényes a fékfolyadék rendszeres cseréjére, viszont az ESP esetében ezt hagyományos módszerrel nem lehet megoldani, csakis diagnosztikai műszer használatával. Hogy miért? Ez is kiderül a videóból.
Ha a sorozat első két része érdekel, megnézheted itt. Először szétszedtünk egy károsodott Prince-motort:
A második epizódban összerakjuk a Prince-motort, ami ráadásul egy másik blokk, annyira beteg volt az eredeti, borzongató részletekkel: