Váltás világos nézetre
-
idősek
Így verik át a nagymamádat
-
ct200h
Erre kopog a Lexus!
-
-
podcast
A bérlőknek nem kell villanyautó
-
autóvásárlás
Már új BMW-t sem tudok venni
-
mercedes
Forma-1 szezonzáró Wéber Gáborral
-
crossover
A zajszintmérő nem kegyelmez
-
nepper tv
Roadmovie 35. – Három hulla AMG Merci
Olajfogyasztás, vezérműlánc problémák, soroljuk?
MűhelyPRN: Hyundai i30 1.4i – 2013.
Egy Hyundai i30-ast hívtunk el az Avalon szervizbe, méghozzá az 1,4-es, szívó benzinmotorral, elvégre az elpusztíthatatlan, nem? Nem. Semmiképp sem szabad elhinni a csereintervallumokat, és legjobb, ha tartalékolsz egy motorfelújításra, mert az 1,4-es motor 110-150 ezer km között elkezdi enni az olajat, és a vége mindig a felújítás. De ahogy a guru, azaz Ceedvadász Gábor mondja: amit felújítasz, az már a tiéd. B terv: vegyél dízelt, mert meglepő módon sokkal tartósabb és megbízhatóbb.
Az i30 második generációjáról készült már használttesztünk, abban egy 1.6 GDI, azaz egy közvetlen befecskendezéses benzines változat szerepelt, erről is van szó a videóban. Egy lakossági, 1,4-es Kia Ceed is akadt már a horgunkra, újonnan sem volt könnyű megszerezni. És hogy melyik a jó választás: meglepő, a népek elfordultak a dízeltől, szeretnének a szívó benzinesekben hinni, de nem biztos, hogy igazuk van. Minden mást megtudhatsz a videóból.
Ha a korábbi 153 MűhelyPRN epizódot is megnéznéd, itt találod a lejátszási listát.
Korábbi epizódok:
- Erre kopog a Lexus!
- Prius-megbízhatóság szebb köntösben: a Lexus CT200h használtpiaci népszerűsége nem indokolatlan, de van egy-két buktató, ami drága lehet.
- Kigyulladós BMW, 400 ezer kilométerrel: meg mernéd venni?
- Vonzó lehet olcsón prémiumautót venni, rengeteg is van belőle a piacon, de csak a legbátrabbak merik megvenni az ismert problémákkal.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, vizsgáltassa át szakemberrel!
Ismerje meg TotalCheck használtautó-átvizsgálási szolgáltatásunkat.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.