Váltás világos nézetre
-
égéstér
Dizájnerek testközelből
-
-
szentesi istván
Lemaradtál a V8-as Mesterkurzusról? Most megnézheted!
-
tuning autó
Miért életveszélyes a tuning autó
-
párizsi autószalon 2024
Könnyezünk, de letöröljük - TC Híradó 2024/10/19 [134.]
-
videó
Renault 5 – odavagyok.
-
becsületesnepper
Megint késik az a rohadt repülő
-
s350 cdi
Ganxsta Zolee és a tábornok
Itt ne keresd a downsizingot és a mild hibrid rendszert!
Erőmérő: Jeep Grand Cherokee Trackhawk
Elég annyit írni, hogy V8 6,2 literes motor kompresszorral, 707 lóerő és 868 Nm, 3,7 másodperc 0-100 km/h és 289 km/h végsebesség. A Challenger SRT Hellcat és a Charger SRT Hellcat is izgalmas, de ugyanaz a motor egy ekkora bódéban? Ugyan a 6,4-es SRT blokkhoz képest csökkent a lökettérfogat, de erősebb lett a főtengely, és ugye kompresszor lélegezteti. És van hozzávaló hatdugattyús féknyereg és 20-as kerék is, így meg is tud állni, ha arról van szó.
Tudom, hogy képzavar, de ezzel még álló helyzetben menni is élvezet! Tamás is vigyorgott a mérés közben, teljesen megértem. Mindig tanulunk, most elsősorban azt, hogy a Trackhawkot nagyon hosszúra áttételezték - sejtettük, hogy nem kellenek rövid gangok, hogy egy papíron 700 lóerős autó meg tudjon mozdulni, de ennek a fokozatai messze hosszabbak, mint képzeltük. Kihúzattuk, megmértük és örültünk, hogy halljuk a hangját egy kihalófélben lévő állatfajnak. A pletykák szerint a Chryslernél még szeretnének egy 1000 lóerős verziót, hogy méltó módon búcsúztassák a belső égésű motorokat.
Kérlek ha tetszett, oszd meg, lájkold, kommenteld, és jelentkezzetek autóitokkal a jelentkezési űrlap kitöltésével, akár korszerűbb összkerekes vagy/és elektromos autóval is, lájkoljátok a Totalcar.hu-t a Facebookon és kövessétek be Youtube-csatornánkat!
Korábbi epizódok:
- Mérőpadon az új BMW M5: nem kicsit tért el a gyári értéktől
- Nem ez az első eset, hogy a BMW-nél más számot adtak meg a teljesítményre, mint a valóság.
- Nem várt FORDulat
- Mit nem adtunk volna ennyi erőért 20 éve? Egy villanyautóval zárjuk sorozatunkat.