Váltás világos nézetre
-
cinquecento
„Egy igazi magyar autó... agyongányolt fos”
-
-
-
vectra b
24 éve ül ugyanabban az autóban
-
-
-
-
land cruiser
Afrika előtt beugrottak az Avalonba
-
black star speedway
Ford Mustang Mach 1 vs Mach-E // Villanyautózunk Fordokkal! – 4. rész
-
-
mustang
Használd a telefonod kulcsként!
-
-
-
-
-
villanyautózás
Ezért jó, ha egy villanyautónak nagy akkuja van
-
crossover
Villanyautót a népnek!
-
-
-
-
-
quattro
Online aukcióról, látatlanban
-
-
-
courier
Pár szerelő elvérzett rajta
-
-
multiair
Netes útmutató alapján vette
-
-
-
-
-
-
roadmovie
Roadmovie 26. Megjöttem, ez az én kocsim
Itt ne keresd a downsizingot és a mild hibrid rendszert!
Erőmérő: Jeep Grand Cherokee Trackhawk
Elég annyit írni, hogy V8 6,2 literes motor kompresszorral, 707 lóerő és 868 Nm, 3,7 másodperc 0-100 km/h és 289 km/h végsebesség. A Challenger SRT Hellcat és a Charger SRT Hellcat is izgalmas, de ugyanaz a motor egy ekkora bódéban? Ugyan a 6,4-es SRT blokkhoz képest csökkent a lökettérfogat, de erősebb lett a főtengely, és ugye kompresszor lélegezteti. És van hozzávaló hatdugattyús féknyereg és 20-as kerék is, így meg is tud állni, ha arról van szó.
Tudom, hogy képzavar, de ezzel még álló helyzetben menni is élvezet! Tamás is vigyorgott a mérés közben, teljesen megértem. Mindig tanulunk, most elsősorban azt, hogy a Trackhawkot nagyon hosszúra áttételezték - sejtettük, hogy nem kellenek rövid gangok, hogy egy papíron 700 lóerős autó meg tudjon mozdulni, de ennek a fokozatai messze hosszabbak, mint képzeltük. Kihúzattuk, megmértük és örültünk, hogy halljuk a hangját egy kihalófélben lévő állatfajnak. A pletykák szerint a Chryslernél még szeretnének egy 1000 lóerős verziót, hogy méltó módon búcsúztassák a belső égésű motorokat.
Kérlek ha tetszett, oszd meg, lájkold, kommenteld, és jelentkezzetek autóitokkal a jelentkezési űrlap kitöltésével, akár korszerűbb összkerekes vagy/és elektromos autóval is, lájkoljátok a Totalcar.hu-t a Facebookon és kövessétek be Youtube-csatornánkat!
Korábbi epizódok:
- Négyütemű Trabant, némi extrával
- Volt egyszer 26 lóerő a kétütemű Trabant, majd jött a 4 ütemű, 40 lóerővel. De mi van, ha még több kellene? Az Erőmérő mai műsorából kiderül!
- A mi autónk turbóval a mérőpadon!
- Az SX-4 S-Cross minden bizonnyal nem pályázik a legszebb Suzuki címre, turbómotorjától viszont sokat várunk.
