Váltás világos nézetre
-
égéstér
Dizájnerek testközelből
-
-
szentesi istván
Lemaradtál a V8-as Mesterkurzusról? Most megnézheted!
-
tuning autó
Miért életveszélyes a tuning autó
-
párizsi autószalon 2024
Könnyezünk, de letöröljük - TC Híradó 2024/10/19 [134.]
-
videó
Renault 5 – odavagyok.
-
becsületesnepper
Megint késik az a rohadt repülő
-
s350 cdi
Ganxsta Zolee és a tábornok
Több száz lóerős koreai premier – sperrel!
Erőmérő: Kia EV6 GT
Könnyű nekik, ha már annyi mindent tudtak a villanymotorokról, csak kellett egy jó karosszéria és már szinte kész is a jó elektromos autó. Nem ilyen egyszerű, de mégis nagyon jó lett a technológiailag is kiváló Kia EV6 GT.
Tudtam, csak nem sejtettem! Már azt, hogy így is lehet, mindenből a jót beépítve – átgondoltan és nem elsietve egy-két házi, hazai beszállítóval készen is van a jó autó. Mármint a 2020-as évek mércéjével jó autó. Erős, jól tölthető, praktikus és sperdiffis! Inkább fordítva: sperrdifis és minden többi. Talán nekünk megszállottaknak is szól ez az autó a lehetőségeivel, de a nagyon fiataloknak, meg a jövőnknek is.
Az EV6 a tavalyi Év Autója választáskor talán meglepetésre, de nem teljesen váratlanul győzött. Az elmúlt kb. 60 év győzteseit végignézve találunk ugyan 1-2 tévedést, de a 124-es Fiat, vagy a Leaf, Prius, Focus stb. azért mutatja, hogy ez nagyjából rendben van. Előremutató, vagy szokatlanul korszerű technológiát használnak az biztos.
Nehéz nem foglalkozni a hajtáson kívül mennyi érdekes és ötletes technológia van benne. Ezt megtette helyettem a videóban egy olyan ember, aki jobban ért hozzá. Maradok a hajtásnál: 21000-ig pörgethető a villanymotor! Már ez megérne egy hosszas elemzést! A nyolcszáz voltos technológiája, ami ugyan csak közel hétszáz, de így is óriási előny a többiek 400 Voltos rendszeréhez képest, ha tölteni kell, meg ha sok teljestményt leadni. Ugye emlékszünk, hogy régen az autók is 6 voltos akkut használtak?
Gyerünk, padlózzunk!
Szívesen kipróbáltam volna, mert elég meggyőző az autó. Sajnos most nem volt rá lehetőség, de majd egyszer. Vagy többször, mert az autó univerzális és amíg nem nekem kell kifizetni az árát, addig azt mondom, hogy kompromisszummentes, a nyomatéka pedig 0,5%-on belül tudta a gyárit! Vagyis a gyorsulásra nem lehet panasz. Kéne. Nagyon. Szerencsés ez a Sándor.
Hozunk még érdekes autókat, de addig is kérlek ha tetszett, oszd meg, lájkold, kommenteld és jelentkezzetek autóitokkal a jelentkezési űrlap kitöltésével, akár korszerűbb összkerekes vagy/és elektromos autóval is, itt azt is meg tudjuk mérni, lájkoljátok a Totalcar.hu-t a Facebookon, kövessétek be Youtube-csatornánkat!
Korábbi epizódok:
- Mérőpadon az új BMW M5: nem kicsit tért el a gyári értéktől
- Nem ez az első eset, hogy a BMW-nél más számot adtak meg a teljesítményre, mint a valóság.
- Nem várt FORDulat
- Mit nem adtunk volna ennyi erőért 20 éve? Egy villanyautóval zárjuk sorozatunkat.