Egész biztos, hogy a nemrég megalakult Bugatti Rimac vegyesvállalat készül egy döbbenetes teljesítményű és végsebességű, elektromos hiperautóval, de ez itt nem az. Ez egy roller.
Az elektromos kétkerekű Bugatti feliratot hord az elején, sőt, hátul még maga mögé is vetíti a legendás márkajelzést, de a fejlesztést természetesen nem házon belül végezték, hanem a Bytech International termékére sütötték rá az ismert logót. Teljesítménye egy lóerőt sem üt meg, viszont a kiskerekű, egyszerű rollerek közt erősnek számít, 700 W-os csúccsal akár 29 km/h-val is mehet, a városi módja 20 km/h-ra van korlátozva, Eco módban pedig 15 km/h-val tudja mozgatni felhasználóját. A 36 V-os rendszeren 10 Ah kapacitású akkumulátor van, ez akár 35 kilométeres hatótávot is lehetővé tesz energiatakarékos üzemben.
110 kilós terhelésre van specifikálva a gép, tömege pedig 16 kiló körül alakul, ez a magnézium váz ismeretében nem is hangzik annyira kevésnek, vannak ennél könnyebb eszközök a kategóriában. Töltési ideje 4 óra, ami továbbra sem kevés, viszont mindenféle egyéb extrával fel van vértezve: digitális kijelzőjén leolvashatjuk a legfőbb menetadatokat, fékrendszere pedig mindkét kerékre hat, elöl, a szabadon forgó kerék hagyományos féket kapott, hátul pedig a motor fékez, ehhez elektronikus ABS is tartozik, hogy ne akarjon kitörni a fenevad hátulja.
Ez a roller valószínűleg egy lesz abból a nagyon kevés Bugatti járműből, amit észszerű pénzügyi keretekben gondolkodó ember is megvehet magának, de sajnos hivatalos ára még nincs a terméknek. Nem a Bugatti az első autógyártó, aki elektromos rollerrel bővíti palettáját: a Seat KickScooter például Ninebot-Segway alapokra épít és régóta kapható, de Audi és BMW márkájú eszközök is felbukkantak már a műfajban, kerékpárok terén pedig szinte évtizedes hagyománya van ezeknek a koprodukcióknak.
Ilyen és ehhez hasonló tartalmakért kövesd a Totalcar TeChno Facebook-oldalát is!