A Bloomberg értesülései és a Power On hírlevele alapján biztosnak látszik, hogy 2022-ben hét új Mac modell jelenik meg, az Intel és a hagyományos grafikai kártyák pedig nem kaptak említést az előzetes hardverelemzésben. A Bloomberg-riporter szerint az új, 13 hüvelykes MacBook Pro gép kapcsán mutatja be az Apple az M2-t, de ezt azonnal megkapja a MacBook Air és a Mac Mini is: ebben nagy meglepetés nincs, az eredeti M1 is így indult el 2020-ban.
Mi ez itt?
A Totalcarnál alap az autók iránti rajongás, ugyanakkor nagyon sok olyan dolog is érdekel minket, ami nem autó - az agyunkban ugyanazokat a receptorokat mozgatják meg ezek, mint egy homologizációs célból kiadott Impreza. A Totalcar TeChno rovatában a világot és az autóipart meghatározó technológiák mellett hajókról, órákról, repülőkről, kütyükről, játékokról és barkácsolásról olvashatsz, a címlap többi részét pedig továbbra is az autók és a motorok uralják, változatlan mennyiségben.
Lesz 24 hüvelykes iMac, amibe szintén M2 kerül, az iMac Pro és a Mac Pro esetén vannak komoly kérdések: egy nagyon megerősített M1 Max vagy M2 kerül bele kilenc-tízmagos GPU-val, az Apple saját grafikus kártyát tervez, esetleg a csúcsmodellek számára meghagyja a kapcsolatot a ma ismert videokártya-gyártóval? Jelen pillanatban nagyon erősen benne van a levegőben, hogy az ARM-alapú Apple Silicon talán teljes egészében kiváltja a legkomolyabb munkára szánt Mac gépeket is, ami grafikus teljesítmény szempontjából óriási eredmény lenne. Néhány éves távlatban akár 40 CPU maggal és 128 grafikus maggal is találkozhatunk az eddig soha nem látott szintű skálázhatóságnak köszönhetően az Apple rendszerchipekben.
Az M2 esetén márciusi premierre számítunk, a komolyabb gépek azonban leghamarabb május-június környékén érkeznek.
Ilyen és ehhez hasonló tartalmakért kövesd a Totalcar TeChno Facebook-oldalát is!