Így vezetnek az olvasók?
Ahogy várható volt, rengeteg embernek nem ment át az Így vezettek ti című, néhány hete megjelent cikkem lényege, de nem is vártunk mást, és sok olvasónak is feltűnt ugyanez. Összeszedtem a legérdekesebb félreértéseket és néhány olvasói kommentárt, hogy lássák, nekem sem könnyű.
Az Így vezettek ti című, autópályás közlekedésről szóló cikkem sok embernél kiverte a biztosítékot, sokan kifogásolták a stílusát. Elárulom, hogy direkt írtam így meg, szándékosan provokáltalak, mert így eljut az agyadig a lényeg, átüti a leszarom küszöböt, ha udvariasan fogalmazom meg, akkor nem.
Ugyanúgy, ahogy az sem jut el az agyadig, hogy takarodnod kell a külső sávba. Egyes kommentelők szerint voltam Rezesova, büdös paraszt, gyökér, szarházi, büdös bunkó, minden. Nekik külön köszönöm a becsmérlő szavakat, jól szórakoztam rajtuk. Rengeteg e-mailt kaptam az olyan „gyorshajtóktól”, mint én. Ők azt írták, „Isten vagy ”, „végre valaki leírta”, „minden szavad igaz, Aranyszájú Szent István” .
Állati nyugodt pali vagyok, nagyon ritkán idegeskesem, állandóan vigyorgok. Persze engem is fel lehet bosszantani, de ahhoz kevés a közlekedés. Tempósan vezetek, de nem állat módon, nem állok senkinek a fenekébe két méterre, villogva. Nem tolok ész nélkül le senkit, de amikor kilométereken át bent felejted magad a belső sávban az autópályán, akkor villantok egyet neked, különben Hegyeshalomig mész előttem.

Nem villogok, mint egy mentőautó, de egy rövid villantással jelzem, hogy jövök, és ha az egy villantásra nem kapcsolsz, akkor rád villantok többet. Azért csinálom, mert elbambultál, és régóta nem néztél a tükörbe, én meg hadd ne kövesselek 110-120-szal. Ha 160-nal megyek óra szerint, az valójában csak 150, Magyarországon jellemzően csak óra szerinti 140-150-nel megyek. Te viszont sokszor nem mész óra szerinti 130-cal sem, viszont azt a belső sávban teszed. Ha belenéznél a tükörbe, láthatnál, és lemehetnél a külsőbe,
Gyorsabban megyek, mint a megengedett? Igen. Gyorshajtó állat vagyok? Nem. Veszélyeztetlek a forgalomban? Nem. A békesség kedvéért csak annyit, hogy az összes olyan kép, ahol 160-at mutat az óra Németországban készült. Ha nem hiszed, nagyítsd ki a rendszámokat.
„70-130-ig mindenki szabályosan autózik egy autópályán”
„Eszem ágában sincs takarodni sehová!”
„ha 70-nel megyek a belső sávban, majd a rendőr kiszed”
„Ha én 130-al megyek a belsőben akkor miről beszélünk...?”
„a kapaszkodó sávot NEM kell figyelembe venni jobbra tartás szempontjából”
„Ha egy Ferrarit vagy egy Porschét látok a visszapillantóban, szó nélkül bemegyek két kamion közé. De egy proli 2.0 tdi ne akarjon már kizavarni a külsőbe 130-nal a nyomorult 140 kehes bányalóval”
Rengeteg ilyen és ehhez hasonló bölcsességgel bizonyítottad, hogy rólad, és neked szólt a cikk, és pontosan azt a reakciót hoztad, amit vártam. Közép-európai kispolgár vagy, és nem érted, amit olvasol.
Az autóink egyre erősebbek, egyre gyorsabbak, és jövőre még erősebbek lesznek, mert ilyen a világ. Sok ember közlekedik úgy, mint én, hogy csak egy picit gyorsabb, mint a megengedett, és nem vagyunk sem őrültek, sem felelőtlen Rezesovák, csak haladni szeretnénk.
„Mi van ha fél besorolni két kamion közé, hogy te – mint überfontos, sietős, elfoglalt nepper – nyerj 15 mp-et. Mi van, ha nem megy ki a kapaszkodó sávba, mert fél a visszasorolásnál?” (Ezeket konkrétan hallottam érvként pl.)
Azt kellene csinálni, hogy az ismerősöd nem megy fel többet az autópályára, mert neki ott semmi keresnivalója. Fél a besorolásnál? Hahó, ez az autópálya, itt be kell sorolni folyamatosan! Órákat kell venni egy oktatónál autópályás vezetésből, amíg nem megy. Ha nem tudok úszni, akkor nem indulok a Balaton-átúszáson. Ennyi.
Egy nagyon fontos idézet az előző cikkből, amit vagy nem értettél, vagy idáig el sem jutottál, mert mentél anyázni a kommentablakba.
Az értőn olvasni kevésbé tudók számára elmondom, hogy magyarul ez azt jelenti, hogy ha én gyorsabb vagyok, nem tolom az előttem lévőt, nem állok a seggébe, figyelem a forgalmat, tekintettel vagyok a többi közlekedőre. A lassabban haladó pedig figyeli a tükröt, nem tartja fel a gyorsabbat, hanem takarodik a külső sávba, mert ott a helye mindenkinek, aki épp nem előz, a gyorsabban haladónak is! Ha nem vetted volna észre, akkor megint provokáltalak, és akkor most lehet anyázni, de előtte...

Az oldalról ajánljuk
- Szerelem
A Forma 1-es boxkiállások elképesztő története
A Forma-1 hajnalán körülbelül két percig tartott egy boxkiállás. Hosszú út vezetett innen a mai 1 másodpercig.
- Hírek
Modernebb külsővel, komfortosabb belsővel frissül a Renault Austral
Az Austral alig három éve kapható a piacon.
- Közélet
Kereskedőnek adta el az autóját, mégis vele fizettetnék a későbbi javításokat
Nem mindegy, hogy ki szerepel vevőként az adásvételin. A bizomány és a közvetítés szavak hallatán érdemes lehet másik telepet keresni az eladáshoz.
- Hírek
Ilyen lehet a Honda új elektromos autójának végleges formája
A japán Red Bull Showrunon mentek vele egy kört.
- Hírek
A Jaguar Land Rover felfüggeszti amerikai szállításait a vámok miatt
Közben az USA az egyik legfontosabb piaca a Defendernek és a Range Rover Sportnak.
- Hírek
Verstappen magabiztosan győzött, két McLaren a Japán Nagydíj dobogóján!
Norris és Verstappen között alig van pontkülönbség három futam után.
- Tesztek
Nem hiányzott, de örülünk neki!Teszt: Cupra Terramar 1.5 TSI DSG mHEV - 2024.
Újabb típussal bővült a Magyarországon gyártott autók sora. Vajon alapmodellként is ütős a Győrből érkező Cupra Terramar?
- Hírek
Újra előveszi a cápaorrot a BMW? Kémfotókon a következő X5
A negatív dőlésű orrkialakítás a 90-es években eltűnt, de a legújabb modellekhez újra elővennék.
- Hírek
Máris emelkedni kezdtek a használt autók árai az USA-ban
Valószínű, hogy vámok miatt az árak a kereslettől függetlenül emelkedni fognak.
- Közélet
Itt mindenki normális?! Racionális autókat néztünk 2,5 millióért - Murvaélet #5
- Hírek
Brutál gyorsulást és horror árcédulát ígér az Icon restomod Ford Broncója
A legtöbb katalógusadat kiváló, de ennek megkérik az árát.
- Hírek
A Nissan 2028-ra ígéri saját szilárdtest-akkumulátorának sorozatgyártását
Az ígéret szép szó...
- Hírek
Cseszegeted a Teslát? Vigyázz, vesz a kamera!
A Teslák beépített kamerái azonnal bizonyítékot gyűjtenek.
- Olajdoktor
Forrest Gump motorolajat keres
És mert hogy már milliomos voltam, de imádtam füvet nyírni, attól fogva ingyen csináltam.
- Hírek
400 lóerő nem elég? És 510?
Az Abt azt csinálta, amihez a legjobban ért: erősből mégerősebbet csinált.
- Hírek
Trump vámtarifái az amerikai autóipart is kegyetlenül megszívatják
Nincs olyan amerikai autó, ami megúszná a vámokat.
- Hírek
A BMW áprilisi tréfája a legfájdalmasabb
Nem jó poén, mert ezeket meg kell csinálniuk.
- Hírek
Verstappené a pole pozíció a Japán Nagydíjon
Ez pályafutása 41. pole pozíciója.
- Gumidoktor
6 éves a téligumi, merjem még használni?
A szett hibátlanul viselkedik, a profilmélysége is rendben, de aggaszt a kora. Használhatom még vagy már kuka?
- Tesztek
A tárgyiasult modern burzsoáziaTeszt: Renault Rafale 300 - 2024.
Az autóipar a megszokásokról és a trendekről szól, amelybe a Renault Rafale beleillik, de egy picit mégis más.
- Hírek
A Stellantis leépítéssel és gyártásleállítással válaszolt az amerikai vámokra
Gyorsan alkalmazkodnak.
- Hírek
Kínai és angol technológiával, arab pénzből érkezhet a következő McLaren
Ezzel mindenki jól járna.
