Pár nappal ezelőtt megtörténtek az utolsó simítások a vasárnapi (október 14.) nagy pályanapozás előtt. A csoportbeosztás kemény diónak bizonyult, hiszen maximálisan kihasználjuk a pályát. E mellett a résztvevőszám mellett még éppen szórakoztató és nem küzdelmes, többen is elférnének az egyes csoportokban, de egyértelmű határt szabtunk: első a szórakozás és a biztonság, a többi nem számít.
Éppen ezért – bár remélhetőleg nem lesz rájuk szükség – mind a négy mentőcsoport bevetésre készen áll, teljes lesz a pályabírói létszám és egyáltalán: mindent megtesznek majd azért, hogy aki eljön, annak kellemes emlékként maradjon meg az a nap. És nem csak ők.
Partnereink jóvoltából bárki kipróbálhatja magát egy-egy profi szimulátoron, természetesen a Slovakiaringen, de Michelisz Norbi kisorsol egy szerencsést, aki a Carrera profi versenypályáját kapja, amolyan előkarácsonyi ajándékként. Akit inkább az érdekes technikai megoldások hoznak lázba, azoknak ajánljuk a BME Formula Student-garázsát, ahol az egyetemista srácok mutatják meg autójukat, tudásukat és nem utolsó sorban egy mázlista ki is próbálhatja majd a Döbbenetes Kis Gyöszt egyik hazai rendezvényükön. A karszalag mellé kapott tombolajegyet érdemes tehát megtartani.
És a fekete leves: a Dension minden regisztrált versenyzőnek ajándékba ad egy Dension UniMount autós telefontartót. Ehhez mindössze annyit kell tenni, hogy a felelősségvállalási nyilatkozat aláírásakor kapott fehér karszalagot bemutatja a Dension-standon.
Nagyon fontos, hogy az első csoport résztvevői érkezzenek korán! Mivel az időbeosztás- és ütemterv elég szoros, így nem áll módunkban senkire sem várni. Szerencsére a csoport magját a profi/amatőr versenyzők és pályanapot sűrűn látogatók adják, így nem kell olyan részletes eligazítást tartani nekik, 10.00-kor már indulhatnak.
A pályanapot mindenképpen megtartjuk, ha betonkeverők hullanak az égből, akkor is. Étterem normális, elfogadható árakkal, édesség- és italautomaták, pihenőhelység, töltőoszlopok (95, D és prémiumbenzin), egy komplett, kétállásos gumisműhely, minden, ami ahhoz kell, hogy az egyes menetek közötti időt kellemesen (vagy munkával, reszelgetéssel) tölthesse el mindenki. Természetesen a tribünök (fedett és nyitott is) nyitva lesznek, nézőknek a belépés ingyenes, de ők a paddockba nem hajthatnak be autóval, parkolniuk a kapu előtt kell.
Többen érdeklődtek a fotózás miatt, remélhetőleg mindenkinek sikerült időben válaszolnom. Amatőr fotóst nem engedhetünk fel a pályára, ne fordulhasson elő, hogy valaki Media-feliratos mellényben pöcköli az iPhone-t, míg más két táskányi objektívvel ácsorog a pálya szélén. Akinek ilyen mellényre van szüksége, az keressen engem, valószínűleg ott leszek a közelben fel-alá rohangálva egy adóvevővel a kezemben.
Időterv (25 perces etapok):
07.00 – kapunyitás, regisztráció
09.30 – eligazítás
10:00 - I.csoport/1
10:30 - II. csoport/1
11:00 - III. csoport/1
11:30 - IV. csoport/1
12:00 - I. csoport/2
12:30 - II. csoport/2
13:00 - III. csoport/2
13:30 - IV. csoport/2
14:00 - I. csoport/3
14:30 - II. csoport/3
15:00 - III. csoport/3
15:30 - IV. csoport/3
16:00 - I. csoport/4
16:30 - II. csoport/4
17:00 - III. csoport/4
17:30 - IV. csoport/4
Kedvező időjárás és látási viszonyok esetén nem kizárt az Open Pitlane-session, de - tekintettel a napnyugtára – nem ígérhetjük meg biztosan. Csüggedni nem kell, a pálya hosszú és a 25 perc sem kevés egyben, autózik eleget mindenki és olyan jó buli lesz, mint tavasszal volt.
Ha bárkinek további kérdése van, tegye fel itt alul, a kommentablakban. A második csoportból időközben visszalépett egy résztvevő és valószínűleg alakul még vasárnapig a lista, de a csoportok összetétele nem változik különösebben.
A lista itt letölthető, azóta két visszalépőnk lett, mindkettő a második csoportból (egy RX-7 és egy MX-5).
Az aktuális beosztás jelenleg így fest: