Ha nem tetszik az autó, visszaadják az árát
Egyedülálló módon...
A Hyundai visszavásárlási védelmet kínál modelljei mellé
Budapest, 2011. február 15. - A Hyundai Holding Hungary Kft. a mai napon hozta nyilvánosságra teljesen egyedi, a piacon eddig nem alkalmazott szolgáltatását, a „Hyundai visszavásárlási védelem” elnevezésű programot. A „Hyundai visszavásárlási védelem” lényege az, hogy a Hyundai Holding Hungary Kft. minden magánvásárlónak visszafizeti a teljes vételárat, amennyiben az újdonsült tulajdonos bármilyen okból meggondolja magát, és esetleg egy másik Hyundai modellt választ, vagy visszakéri a teljes vételárat. A magánvásárlóknak 30 napig kell végleges döntést hozni arról, hogy az általuk kiválasztott gépjárművet megtartják-e. A vételárat teljes egészében visszakapja a vásárló, természetesen csak abban az esetben, ha a gépjármű gyári, újszerű állapotban, sérülésmentesen kerül vissza a márkakereskedésbe. A 30 nap alatt maximum 1000 km megtételét engedélyezi a forgalmazó. A visszavásárlás során visszatérített összeg nem terjed ki a forgalomba-helyezés költségeire, az illetékekre, biztosításokra, az esetleges finanszírozási és egyéb járulékos költségekre. A vállalat célja, hogy ezzel a vállalással felélessze a magánvásárlók vásárlókedvét, és pozitív befolyást gyakoroljon a jelenleg stagnáló piacra. A programmal azt sugallja a Hyundai, hogy maximálisan megbízik termékeiben, és biztos abban, hogy a potenciális vásárlók elégedettek lesznek az általuk választott gépjárművel. A „Hyundai visszavásárlási védelem” akciót árkedvezménnyel is kiegészíti a Hyundai, így az i10-es modell induló ára légkondicionálóval már 2 199 000 Ft. A kampányban csak magánszemélyek vehetnek részt. A flottakedvezmény igénybevétele kizárja a visszavásárlás lehetőségét.
A Hyundai modellpalettából a jelenleg forgalomban lévő összes termékekre vonatkozik a kampány.
„Tudtunkkal ilyen ajánlat, 30 napos visszavásárlási védelem eddig a hazai piacon nem volt még, ezért hisszük, hogy valóban sok érdeklődő és esetleg bizonytalankodó vásárló figyelmét fogjuk felkelteni. Maximálisan bízunk termékeink minőségében, ismerjük a Hyundai megbízhatósági statisztikáit és bízunk abban, hogy ha valaki szeretne új autót vásárolni, de nem volt még tapasztalata a Hyundai márkával, annak nagy segítséget jelent ez a lehetőség. 30 nap elegendő idő arra, hogy a használója megtapasztalja a gépjármű működését, menettulajdonságait, megismerje a felszereltségét, fogyasztását és meggyőződjön arról, hogy minden új Hyundai modell megérdemli a bizalmat. Nem titkolt célunk a márka ismertségének fokozása, ezért tartjuk kiemelten fontosnak, hogy a potenciális ügyfelek betérjenek a márkakerekedésekbe, és kipróbálhassák modelljeinket. A 2010-es év értékesítési eredményei azt igazolják, hogy Európában egyre többen szavaznak bizalmat a márkának, és sikernek könyveljük el azt is, hogy hazánkban is folyamatosan nő a márka piaci részesedése. A magyarországi új autó eladások volumene az elmúlt egy évben a legpesszimistább várakozásokat is alulmúlta. Ez jórészt annak köszönhető, hogy a vásárlók rengeteg bizonytalanságnak vannak kitéve és ezért nagyobb horderejű döntéseikkel inkább kivárnak. A visszavásárlási védelem lényegesen csökkenti a bizonytalanságot és a vásárlási döntés kockázatát. Bízunk benne, hogy ajánlatunk révén sokan fogják meglátogatni márkakereskedőinket és megtapasztalni az új autó nyújtotta egyedülálló élményt.” – tette hozzá Markó Zoltán, a Hyundai Holding Hungary Kft. ügyvezető igazgatója.
A Hyundai globálisan több mint 3,6 millió gépjárművet értékesített 2010-ben, és ezzel az eredménnyel 16,3%-os növekedést könyvelhetett el 2009-hez képest. A márka iránti kereslet folyamatosan nő, mely a Hyundai széles modellpalettájának, és a kimagasló ár/érték aránynak köszönhető. A kimagasló gyári garancia mellett a modellek alacsony fenntartási költsége, biztonsági háttere, valamint a megbízhatóság is fontos érv lehet a választásban. Ennek egyik ékes példája a tengerentúlon nemrégiben közzétett felmérés eredménye, mely szerint a legbiztonságosabb autókat a Hyundai és a VW gyártja. Az IIHS (Insurance Institute for Highway Safety) felmérése alapján a Hyundai kimagaslóan teljesített, hiszen a Sonata, a Genesis Sedan, a Santa Fe, és a Tucson (Európában ix35) is bekerült a legbiztonságosabb gépjárművek rangsorába. A vizsgálat során három különböző faktor alapján értékelik a gépjárműveket. Az egyik az emberi tényező (vezetői viselkedés...stb., )a másik a gépjármű (biztonsági felszereltség, gépjárműtest, fékút...stb.), valamint a harmadik faktor a környezet (autópályák minősége, jelzések, útmenti figyelmeztető jelzések).
Az európai értékesítési eredmények is hasonlóan pozitívan alakultak 2010-ben. A Hyundai 4,7%-os növekedést realizált a kontinensen az azt megelőző évhez viszonyítva. A folyamatosan csökkenő teljes piac ellenére a Hyundai 2,6%-os piaci részesedést ért el. Ez az eredmény az elvárásokat felülmúló ix35 sikerének, és az i30 rekord értékesítési eredményének tudható be. Modelljeink megbízhatósága Európában is kivívta a szakma elismerését, mikor Németországban az egyik meghatározó autós szaklap objektív paraméterek alapján végzett vizsgálatán a Hyundai márkának ítélte 2010 legmegbízhatóbb márkájának járó kitüntetést.
A Hyundai márka hazai ismertsége és a márka piaci részesedése az európaihoz közelít. A hazai újautó értékesítés helyzete 2010-ben tovább romlott, pontosan 27,8%-os csökkenést mutatott. A Hyundai ennek ellenére értékesítési darabszámban meghaladta a megelőző év eredményeit, amely piaci részesedésben jelentős növekedést jelentett. Így a Hyundai azon kevés márka közé tartozik, akik a csökkenő piac ellenére sikeres évet zártak. A márka piaci részesedése 2,3% volt 2010-ben. (BM személyautó regisztráció alapján).
„Büszkék vagyunk a 2010-es értékesítési eredményinkre. Terveink nem voltak irreálisak, de a drasztikusan csökkenő piac mellett nem tűnt mindig teljesíthetőnek ez a terv. A Hyundai agresszív modellstratégiájának köszönhetően az „i” széria olyan sikertermékekkel bővült, mint az ix35 és az ix20. Ezek a modellek hazánkban is nagy érdeklődésre tartanak számot. Az új modellek mellett a siker záloga 2010-ben is az i30 volt, amely a flottavásárlók körében is méltán népszerű választás. Tudjuk, hogy a fenntartási költségek alacsony szintje manapság még inkább meghatározó szempont egy autó kiválasztásánál és, hogy az ötéves, kilométer-korlátozás nélküli „Tripla 5” elnevezésű garancia a piacon kimagasló előnyöket biztosít ebből a szempontból is. Az öt éves garancia mellé öt éves országúti segélyszolgálat és öt éven keresztül évenkénti ingyenes állapotfelmérést is kínálunk számos modellünk mellé.” – kommentálta Markó Zoltán.
A Hyundai tervei az idei évre vonatkozóan is optimisták. A Hyundai modelloffenzíva idén is rengeteg újdonságot tartogat. A hamarosan induló genfi autószalonon mutatkozik be először a nagyközönségnek az i40-es modell, amely a felső-közép kategóriában kínál választást a potenciális vásárlóknak. Az i40 mellett a 2+1 ajtós Veloster élményautó is nagy érdeklődésre tarthat számot. Hazánkba a Veloster a Hyundai Genesis Coupe-val együtt tavasszal érkezik, míg az i40 kombi változata június közepétől látható majd a Hyundai szalonokban. Az új modellek, és a márkakereskedői hálózat folyamatos fejlesztése megalapozza az optimista tervek létjogosultságát. A Hyundai modellek mellé kínált „Tripla 5” elnevezésű garanciacsomag a flottavásárlók számára is rengeteg előnyt biztosít. A céges használatú gépjárművek futásteljesítményének figyelembevételével a kilométer-korlátozás nélküli garancia a piac egyik legütőképesebb ajánlata jelen pillanatban. Ezért is döntött 2010-ben több nagymúltú, multinacionális vállalat Hyundai flotta vásárlása mellett. A „Hyundai visszavásárlási védelem” érthető módon nem vonatkozik flottavásárlókra, ám számukra különösen előnyös ajánlatokkal és fenntartási költségegű modellekkel tudunk szolgálni. Kifejezetten flottavásárlók számára kínáljuk az év közepétől a méltán sikeres i30 négy ajtós változatát, amely továbbviszi a Hyundai modern formavilágát és már-már legendás megbízhatóságát.
„Biztos vagyok abban, hogy az új modellek, a kiváló garanciacsomag, és a ’Hyundai visszavásárlási védelem’ egyre több potenciális vásárlót vonz majd. A Hyundai modellek rendre előkelő helyen szerepelnek a nemzetközi vevőelégedettségi és megbízhatósági felméréseken. Nemrégiben egy ismert angol vásárlóvédelmi szaklap felmérése szerint a brit autótulajdonosok tették le voksukat a márka mellett, mivel az i30 vásárlói voltak leginkább megelégedve döntésükkel a vásárlás után. Spanyolországban, Horvátországban, valamint hazánkban is több elismerést zsebelt be az ix35, és az i30 is. A márka ismertsége, és elismertsége folyamatosan nő, és ezzel egyenes arányban az elégedett Hyundai tulajdonosok száma is. Ezért nem túlzó cél a 2,8%-os piaci részesedés elérése.” - tette hozzá Markó Zoltán.