Álomáron kelt el az első hazai B-osztály
Kiemelt figyelem és rekordnagyságú licit mellett talált gazdára az első Magyarországon gyártott Mercedes-Benz B-osztály személyautó a Vatera online piacterén. A három hét alatt több tízezer érdeklődőt vonzó jótékonysági aukció teljes, 20.110.000 forintos bevételét a Mercedes-Benz a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálatnak ajánlotta fel.Több mint 41000 látogató, 374 licit és 20.110.000,- Ft-os végső leütés iár – ez az első Kecskeméten gyártott és értékesítésre szánt Mercedes-Benz B-osztály személyautó jótékonysági aukciójának rövid mérlege. Az április 21-én 17:15-kor befejeződött árverés nyertese a Jász-Plasztik Autócentrum Kft., a Mercedes-Benz egyik márkakereskedése, aki hamarosan átveheti a kecskeméti gyártósorról elsőként legurult ügyfélautót.„Nagyon örülünk ennek a csodálatos ereménynek, és annak, hogy az árverés tízezreket mozgatott meg. Különösképp fontosnak tartjuk azonban, hogy a licitálók fogékonyak voltak az árverés jótékony voltára.A teljes összeggel ugyanis egy olyan alapítványt támogatunk, amelynek célja a gyermekek életkörülményeinek javítása. Ezeken túlmenően a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálattal közös feladatunknak tekintjük, hogy a gyermekek számára biztonságosabbá tegyük a közlekedést.” – nyilatkozta Ingo Fröhlich, a Mercedes-Benz Hungária Kft. ügyvezető igazgatója.Az aukcióval, amely egyben a Daimler AG MobileKids közlekedésbiztonsági programjának első hazai akciója is, a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálatot támogatja a Mercedes-Benz kecskeméti gyára, illetve a márka vezérképviselete. "Ez év márciusától folyik a sorozatgyártás a kecskeméti Mercedes-Benz gyárban, és nagy örömmel ajánlottuk fel a futószalagról elsőként legördült autót a MobileKids program hazai támogatójának, a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálatnak" - nyilatkozta Frank Klein, a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. ügyvezetője.A Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat célja a fizikailag és értelmileg sérült, az árva és más rászoruló gyermekek felkarolása, életkörülményeinek javítása, jövőjük megalapozása. „Csodálatos érzés, hogy egy olyan nagy multinacionális cég, mint a Mercedes-Benz, Magyarországon nemcsak a jó magyar munkaerőt keresi, hanem a társadalmi szituációkra érzékeny partnerként érkezik hazánkba, és segíteni kíván beteg, hátrányos helyzetű gyermekeken is. A Mercedes-Benz nyitása napján bemutatta, hogyan lehet egy ország életében aktívan részt venni, barátokra, partnerekre lelni. Isten hozott Mercedes-Benz Magyarországon” – nyilatkozta Dr. Edvi Péter a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat alapító elnöke.A Mercedes-Benz akciója egyben az ország vezető aukciós portáljának eddigi legnagyobb jótékonysági árverése is volt, amely – az aktív licitálóknak köszönhetően – már félidejében megdöntötte a Vatera eddigi rekordját.„Az aukció sikerességében nagy szerepe volt a kivételes tárgynak, valamint annak, hogy a felhasználók már egy jól bevált csatornán keresztül licitálhattak. 2008 óta szervezünk rendszeresen jótékonysági árveréseket, a vaterások tudják, hogy az eddigi több mint 50 karitatív akción befolyt 21 millió forint sorsát mindig gondosan nyomon követtük, és az a legjobb helyre jutott el” – mondta el Csupor Erik, a Vaterát is üzemeltető allegroup.hu Kft. ügyvezetője.A fokozott érdeklődés valóban nem volt nem véletlen: a Jupiter-vörös Mercedes-Benz gépjármű nem csak különleges felszereltsége és műszaki paraméterei miatt volt vonzó, de a nyertes Jász-Plasztik Autócentrum Kft. azt is elmondhatja magáról, hogy övé lett az első, értékesítésre szánt magyar Mercedes-Benz.