Száz új munkahellyel bővít az NNG
Az NNG az autógyártók elsőszámú beszállítóival ápolt szoros együttműködésének köszönhetően vezető navigációs beszállítóvá vált a globális autóiparban. Ezt a számok is alátámasztják: 2010 óta a vállalat bruttó árrés-növekedése triplázódott és a létszám 85 százalékkal, 520-ra nőtt. Ahhoz, hogy az autóipari partnerek növekvő igényeinek eleget tegyen, az NNG újabb 100 fejlesztő felvételét tűzi ki célul 2014-ben.
“A legjobb fejlesztőket találtuk meg 2013-ban. Ezt minimális, 8 százalékos elvándorlás és 80 százalékos munkavállalói elkötelezettség mellett sikerült elérnünk. Az egyik jelentős küldetésünk, amely szerint minél több hölgyet érjünk el, szintén jó úton halad: ma már több mint 70 női munkatársat alkalmazunk a területen” – mondta Magyari Andrea, az NNG Kft. HR vezetője.
Az NNG kiváló munkakörnyezetet és fejlődési lehetőségeket biztosít munkatársai számára budapesti központjában, amely Az Év Irodája díjat nyerte el 2012-ben. Az Aon Hewitt 2013-as Legjobb Munkahely Felmérésén a vállalat a legjobb Magyar IT cégként végzett. A cég kiemelkedő eredményt mutatott a hiteles vezetés és vonzó munkáltatói márka indexekben és a panel többi IT cégénél átlagosan 10 százalékkal magasabb értékeket ért el.
Az NNG sikere az autóipari sztenderdeket teremtő fejlesztésekben rejlik – melyeknek legutóbbi, 2013 nyarán bemutatott példája, a NavFusion, az autót és okostelefont szinkronizáló megoldása. “Navigációs szoftverünk helyi igényeknek felel meg, globális szinten. A legnagyobb autógyártókkal állunk szerződésben közvetetten a legelismertebb beszállítókon keresztül. Célunk, hogy 30 millió licencet értékesítsünk az elkövetkezendő évek során, valamint növeljük a beépített navigációs fejegységek részesedését a kulcs piacokon a mai 26 százalékról 40 százalékra.” – erősítette meg Balogh Péter, az NNG vezérigazgatója.