Régi HTO kérdés II.
Ha elájul az adagoló, szerencsés esetben csak néhány ezer km múlva? Rájössz, nem volt értelmes dolog így spórolni. A javítás drágább, mint a rendes gázolaj!
Most olvasom:
A '80-as évek elején vásárolt és azóta tárolt HTO vajon felhasználható-e üzemanyagként a mai dízel autókban?
Nem tenném
Az lenne a kérésem, hogy fejtsd ki légyszi bővebben, miért nem? Engem is érintene a téma egy 1.4D Polo és nemi HTO-bol kifolyolag.
Koszi, udv:
Benedek Balazs
(2001. 12. 12.)
A miért-re hosszú a válasz és ha értesz kicsit a szerves anyagok kémiájához, valamint a gépkocsi adagolók működésének gyakorlati oldalához, egyedül is rájössz. Ha nem, hiába fejtegetem oldalakon át. Sem fogod igazán érteni.
Ha bizonyítanom kell neked, hogy miért, arra nincs sem időm, sem energiám. Ha nem hiszed, mert ez neked nem a várt vélemény, próbáld ki, rajtad áll! Ha elájul az adagoló, szerencsés esetben csak néhány ezer km múlva? Rájössz, nem volt értelmes dolog így spórolni. A javítás drágább, mint a rendes gázolaj!
A továbbiakban ha nem haragszol, (ha igen, akkor is!) inkább foglalkoznék azokkal a dolgokkal amik kimondottan üzemi és létező hibák, problémák. Köszi, hogy megérted!
Írja meg egy emailben, milyen autója van (márka, típus, évjárat, és ha olyan a hiba akkor motor- és alvázszám), és mik a tünetek. A kérdést továbbítjuk szakértőnknek. Ha lehet, használjon ékezeteket, és ne küldje el többször a levelet! Az egy típushoz kötődő korábbi kérdéseket, illetve a Doki válaszait a katalógusban könnyen megtalálja. Korábbi esetre visszautalva kérjük írja meg, melyik válaszban volt róla szó.
Bizonyos esetekben nem ajánlatos házilag bogarászni, ilyenkor természetesen telefondoktorunk is azt javasolja majd: forduljon szakszervizhez.
A totalcar telefondoktora:
Dergez Attila autószerelő, általános orvos. Javít Trabanttól japán autóktól
600-as Mercedes-ig gyakorlatilag mindent. Szíve csücske a német autók, de
jöhet angol, francia, olasz, orosz, vagy akár SAAB.