Rángató Passat
Autószerelők szerint ez nem olyan nagy gond, egy kicsit jobban oda kell figyelni sebességváltáskor...
Az autóm egy VW Passat, 1992-es, 1,9D motorral - 4 ajtós változat. Kitűnő állapotban van, futómű jó, csendes futású, elképesztően takarékos, kényelmes és teljesen rozsdamentes.
A problémám a következő vele: terhelésváltáskor (gázelvétel - motorfék, majd gázadás - gyorsítás) nagyot ránt. Alacsonyabb sebességfokozatban jobban érezhető, de minden sebességfokozatban tapasztalható. Kézenfekvő a motorbakok cseréje - ez megtörtént, de lényegesen rosszabb lett. Kuplungcsere következett - tárcsa és szerkezet is - a jelenség maradt. Féltengelyek jók, nem lógnak, feszesek.
Az első motorbak ennél a típusnál már hidraulikus, nekem már van drága és még drágább is belőle. Az új bakkal az első 1000 km tűrhető, utána pedig drámaian rossz lesz, ilyenkor az eredeti tartóbak visszaszerelése következik. Nem tudom, mi lehet a gond, én már kifogytam az ötletekből, az általam felkeresett autószerelők szerint ez nem olyan nagy gond, egy kicsit jobban oda kell figyelni sebességváltáskor...
Ha van valami tipped, vagy tudsz olyan szerelőt, aki ért hozzá, kérlek írd meg!
Köszönettel:
Cs. László
Szia László!
A többi bak is jó?
Érdemes lenne a lengőkarszilenteket is leellenőrizni.
Ficzere Miki