Renault Clio: gyújtótrafó
Nem bírják igazán jól a gyűrődést.
van egy Clio 1,4 Tech Runom, ami 2001-ben készült. még 2 éves sem volt, kb. 45 ezer km-rel a háta mögött 2003. februárjában 4 gyújtótrafót kellett benne cserélni, ami pénztárcámnak még úgy is fájdalmas volt, hogy az alkatrészek árának egy részét a Renault átvállalta. Idén decemberben kb. 85 ezer km van benne, megint megállt egy hengerem, a probléma ugyanaz volt mint 2 éve, de most csak egy trafót cserélt a szerviz, és az egész az én zsebemre ment.
Tehetek valamit azért, hogy ne forduljon elő a leírt probléma, vagy ez megszokott dolog ennél a motornál, és gyűjtsek az újabb kalandig?
Kösz,
Krisz
Sajnos ezek a gyertya végére ültetett trafók ilyenek. Nem bírják igazán jól a gyűrődést.
Mondjuk az ilyen sűrűn előjövő hiba nem jellemző. Reménykedj, talán most már bírni fogják.