Japán vs. német, Audi 100, Seat lambda szonda
Autóvásár előtt áll a családom. 3-4 éves alsó közép kategóriás autóra gondoltunk, orosz gyártmány kizárva.
Egy válaszában olvastam, hogy a magyar utakat nem szeretik az európai utakra készült francia autók.Kérdésem az lenne, hogy a terepjárókat leszámítva melyik típusok bírják a legjobban az itteni utakat?
Autóvásár előtt áll a családom. 3-4 éves alsó közép kategóriás autóra
gondoltunk, orosz gyártmány kizárva.
Egy válaszában olvastam, hogy a magyar utakat nem szeretik az európai utakra
készült francia autók.Kérdésem az lenne, hogy a terepjárókat leszámítva melyik típusok bírják a
legjobban az itteni utakat? Számomra a japán márkák a legszimpatikusabbak, azon belül a Hondák.
Üdvözettel,
József
Javaslom mindenképpen az értéktartóbb német márkákat, pl. Audi, VW, Opel, mert nem kell kifizetni az alkatrésznél a repülőjegy árát is, csak mert azzal utazik. Kevésbé korrodál, vastagabb, erősebb lemezből van, értéktartóbb. És jobban bírja a magyar utakat is, mint a japán.
A japán autók kétségtelenül tetszetősebbek, több extrával vannak gyárilag felszerelve, de ez a kompromisszum a népszerűbb európai modellek felé orientálja a vásárlók döntő többségét. Emellett szól az is, hogy meghibásodás esetén ezek a típusok gyorsabban javíthatók, mert szinte minden üzletben lehet hozzájuk alkatrészt kapni.
Tisztelt Doktor!
Szeretném megköszönni a válaszait ( Audi 100, 1989, 2.0 E). A motorszám: RT 001085, az injektor pontos típusát sajnos nem tudom megmondani, azt hiszem valamelyik BOSCH Jetronic, hengerenkénti befecskendezéssel.
Segítségét még egyszer köszönöm.
Tisztelettel:
Gyuri
Egy pillanat, megkeresem a motorkódot... aszongya: pontosan meg kéne mérni az üzemanyag nyomását, de gyaníthatólag az elektromos üzemanyagpumpa kezd tönkremenni. Ezen felül még más okok is szerepet játszhatnak ebben a hibában, melyeknek azonban kisebb a valószínűsége. Mindenképpen egy komoly hibakeresést kellene végrehajtani, amelynek során minden lehetséges ponton ki kéne mérni az üzemanyagnyomásokat, beállítani a motort a megfelelő gyári értékekre, ennek során mindenképpen fény kell hogy derüljön a hibára. A legvalószínűbb hibának mégis az AC pumpát tartom.
Pár hete /2000.10.17/ kaptam Önöktöl hasznos tanácsot a rángató SEAT
jeligére. /lambda szonda /
A szonda gyári számait és adatait is megírtam,-hátha valahol olcsóbban
kapható lenne?
A mai napig nem jött válasz,-jelentse ez azt, hogy vegyem meg a SEAT
márkakereskedés 30.000,-forintos ajánlatát? Kérdésem még az
lenne,-meddig lehet kikötött lambda szonda nélkül autózni?
Tisztelettel és üdvözlettel: Rugási Endre Pécs
Elnézést kérünk, egy ideig dolgoztunk az ügyön, aztán elkevertük az aktát. Tehát:
Kikötött lambda szondával sokáig lehet autózni.
06 1 263 08 04, ez a Harka Kft Volkswagen autósüzlete, itt lehet szám szerint megrendelni a szondát, de ha eljuttatná hozzám a szondát, ami most van az autóban, ez minden további nélkül kiépíthető, és a kipufogón a lukba belehajt egy csavart, vagy betesz egy másik rossz lambda szondát, akkor én néhány napon belül tudok szerezni olyan szondát, aminek más a kódja, de ugyanilyen 100 százalékos biztonsággal vezérli az autó befecskendezését. Ez jóval olcsóbb megoldás.
Írja meg egy emailben, milyen autója van (márka, típus, évjárat), és mik a tünetek. A kérdést továbbítjuk szakértőnknek. Ha lehet, használjon ékezeteket!
Bizonyos esetekben nem ajánlatos házilag bogarászni, ilyenkor természetesen telefondoktorunk is azt javasolja majd: forduljon szakszervizhez.
A totalcar telefondoktora:
Dergez Attila autószerelő, általános orvos. Javít Trabanttól japán autóktól 600-as Mercedes-ig gyakorlatilag mindent. Szíve csücske a német autók, de jöhet angol, francia, olasz, orosz, vagy akár SAAB.
Sőt! A múltkor fél órát szónokolt a Tigris tank mindenevő motorjáról: lehet, hogy még azon is tud kompressziót állítani.