Garancia már megint

2002.09.12. 11:56

A központi képviselet válasza az volt, hogy ezzel a problémával nem tudnak foglalkozni, a felniket nem cserélik ki. Hangsúlyozni szeretném, hogy a felnik épek, tehát nem az útpadkával leütés és egyéb külső behatások miatt kezdtek rozsdásodni.

Tisztelt Jogász Úr!

Tavaly július elején vásároltunk egy Daewoo Matiz típusú gépkocsit. Idén júliusban a kötelező szerviz alkalmával a szerviz alkalmazottjának előadtuk, hogy - a gondos ápolás, a dísztárcsa és garázsban tartás ellenére - az autó négy felnije csupa rozsdafolt. Természetesen -szokás szerint- nem vezették rá a munkalapra észrevételünket, ellenben megígérték, hogy felveszik a kapcsolatot a központi képviselettel, hogy ilyenkor mi a teendő. A központi képviselet válasza az volt, hogy ezzel a problémával nem tudnak foglalkozni, a felniket nem cserélik ki. Hangsúlyozni szeretném, hogy a felnik épek, tehát nem az útpadkával leütés és egyéb külső behatások miatt kezdtek rozsdásodni.

Abban szeretném a Jogász úr segítségét kérni, hogy ilyen esetekben milyen további lépéseket tehetek és ezek milyen eredménnyel kecsegtetnek.

Köszönettel: Gyimesi Zsolt

Tisztelt Gyimesi úr!

Írásban szólítsa fel a márkakereskedőt, vagy a központi képviseletet a garancia kötelezettség teljesítésére, megfenyegetve őket az esetleges jogi lépésekkel. Erre a levélre kötelesek válaszolni, és a válasz ismeretében lehet megtenni a további lépéseket. Amennyiben nem válaszolnak, akkor panasszal lehet élni a Fogyasztóvédelmi Főfelügyeletnél, illetve jogi úton lehet érvényt szerezni a garanciának.

Tisztelettel
Dr. Bodolai László