185/60 R14 - P6000
Nem rossz választás, bátran merem ajánlani.
A Pirelli P6000-et akciózzák, kb. 12e Ft/db. Az a problmémám, hogy a gumiknál nem találni az áron kívül (és az akciók miatt ez nem hiteles) semmilyen támpontot, hogy melyik gumi milyen. Komfortos vagy sportos, jól fékezhetõ, vagy inkább brutálisan kanyarodik, kevésbé agresszív, de csendes: jó kompromisszum.
Én kicsi görödülési ellenállású, sportosabb gumit keresek, nem vezetek gyorsan és a kerék sem nagy, a váltó automata. A legjobb ár/érték arányt keresem.
A Pirelli P6000 mi tud?
Létezik táblázat, leírás, ahol ezeket a dolgokat agyártók leírják. Jártam gumisnál, tök hülyének nézett (részben igaza van, nem értek hozzá) és beszélt össze vissza a semmirõl!
az autó:
94-es Mitsubishi Lancer 1,6 16V aut. (korábban 195-ös gumik voltak rajta, de azzal sokat evett)
Tisztelettel:
Láng Péter
Leveléből nem derül ki, pontosan milyen méretű az abroncs, csak az, hogy nem 195 széles. Én a 185/60 R14-re tippelek.
A P6000 mintázatról azt kell tudni, hogy egy jó kompromisszum.
Régebbi gumitesztek - ha hozzájut ilyenekhez - is ezt támasztják alá. Nem a legújabb mintázat; ez nem azt jelenti, hogy kifutott, de már megjelentek a továbbfejlesztett utódai a Pirelli palettáján.
A P6000 a Pirelli legsikeresebb mintázata két szempontból is, ebből a mintázatból adta el történelme során a legtöbbet, illetve ezt a mintázatot homologizálták a legtöbb autótípushoz gyári első szereltségnek( igen impozáns a lista: pl. VW-csoport, MB, BMW, Ford, Peugeot, Saab, Volvo stb.).
Tehát nem rossz választás ez a mintázat, bátran merem ajánlani.
Üdv,
Gumidoki