120 felett rázó alufelni
Csak egy dologra tudok gondolni: a központosító gyűrű hiányára.
A következõ problémám lenne:
Van egy Honda Civicem, alufelnik vannak rajta, nem eredetik.
Az a probléma, hogy 120 felett elkezd rázni, mégpedig elég rendesen. Az alatt kiváló! Már ki lett egyensúlyozva, a felni sem sérült. Már rajta van a kocsin jó pár éve, de ezt kb. 2 éve csinálja. A téli gumi rendes acélfelnin van, azok nem csinálják ezt. Mi lehet az alufelnivel?
Ha valóban nem sérült sem a gumi, sem a felni, valamint szakszerűen ki vannak centrírozva a kerekek, akkor csak egy dologra tudok gondolni: a központosító gyűrű hiányára. Ha ez kellene, de nincs, akkor nagyobb sebességnél a centrifugális erő elmozdítja a kereket a központhoz képest, így az berázza az autót. Utángyártott felnikhez pedig gyakran szükségeltetik ez az apró, de annál fontosabb alkatrész. Ennek nézzen utána!
Üdv,
Gumidoki